Tej jesieni AXN wyemituje wszystkich części sagi Gwiezdne wojny. Na początku października na antenie stacji pojawi się nowa trylogia (części I, II i III) ukazująca upadek Republiki i powstanie Imperium. Premiera sagi Gwiezdne Wojny na kanałach AXN wspierana jest kampanią komunikacyjną w telewizji, OOH oraz internecie.
Nazywana światowym fenomenem, saga w reżyserii George’a Lucasa, która odmieniła sposób realizacji filmów oraz wywarła istotny wpływ na rozwój nie tylko współczesnej kinematografii, ale i kultury, już od 1 października, co czwartek, emitowana będzie na antenie AXN.
Na początku października na antenie stacji pojawi się nowa trylogia (części I, II i III) ukazująca upadek Republiki i powstanie Imperium. Stara trylogia (części IV, V i VI), która pojawi się w AXN na przełomie października i listopada, opowiada o galaktycznej wojnie domowej. Kanały AXN pokażą również animowane produkcje Gwiezdne wojny: Wojny klonów VI, Gwiezdne wojny: Rebelianci i oraz filmy dokumentalne o kulisach powstania serii. Na największych fanów Luke’a i Anakina Skywalkerów czeka również całodzienny maraton wszystkich części serii.
Kampania komunikacyjna zachęcająca do obejrzenia Sagi Gwiezdne wojny w AXN obejmuje telewizję, działania online oraz outdoor. Od połowy września w ogólnopolskich oraz tematycznych stacjach telewizyjnych pojawią się 30 sekundowe spoty. Internetowa część kampanii obejmuje działania w modelu performance, display oraz w mediach społecznosciowych. Działania OOH obejmują różne formaty reklamowe w największych miastach na terenie całej Polski. Za działania rekamowe, strategię, zakup i zaplanowanie mediów odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska: dom mediowy Carat, iProspect Polska, Posterscope Polska oraz Isobar Polska. Kreacje przygotowała agencja Change. Kampania potrwa do 5 listopada.