Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Staropolanka i Red is Bad w kampanii wody

Marka wody Staropolanka postanowiła wykazać się narodowym duchem i w Święto Flagi na swoim wallu na Facebooku poinformowała o kampanii przygotowanej wspólnie z marką odzieży prawicowej Red is Bad.

“W Dniu Flagi Rzeczypospolitej Polskiej RED IS BAD wspólnie ze Staropolanką wprowadza limitowaną edycję wody z etykietą inspirowaną biało-czerwonymi barwami.”

Na etykiecie wody znalazło się również logo marki Red is Bad. Nie byłoby w tym nic dziwnego, ale wiele osób ma negatywne skojarzenia, jeśli chodzi o tę markę odzieżową.

Przypomnijmy, że podobne reakcje ludzi wywołała współpraca marki z Bankiem PKO.

Ciekawi nas dlaczego silna, polska marka kooperuje z o wiele mniej znanym i mocno kontrowersyjnym brandem odzieżowym? Tym bardziej, że case z PKO pokazuje niechęć ludzi, jeśli chodzi o takie kooperacje.

Ciężko to przecież tłumaczyć zwiększeniem zasięgu znajomości marki Staropolanka, czy zwiększeniem sprzedaży.

Działania wizerunkowe? Też nie… bo jak na razie skutek jest przeciwny do zamierzonego (jakikolwiek by on był…).

One Comment

Leave a Reply

Dodaj komentarz