Freebee – jedyny program wzajemnościowy w Polsce, dzięki któremu nie musimy nosić dziesiątek kart w portfelu, ani w nieskończoność ciułać punktów, żeby dostać nagrodę – prawdopodobnie już w czerwcu odnotuje milionowy skan i z tej okazji uratuje milion pszczół, odtworzy zniszczoną pasiekę należącą do Pana Mirosława Forysia, członka Stowarzyszenia Pszczelniczego Rzeczpospolitej Polskiej. Oznacza to, że każdy użytkownik Freebee, który w najbliższych tygodniach użyje karty, bądź aplikacji, przyczyni się do zrealizowania charytatywnego celu na rzecz ratowania pszczół.
Każdy może pomóc
Warto dodać, że w zrealizowaniu celu charytatywnego, który wyznaczyło sobie Freebee, może pomóc każdy. Zarówno stali użytkownicy Freebee, jak i nowicjusze, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z programem. Wystarczy w czerwcu dokonać transakcji w ulubionym miejscu np. kawiarni, restauracji, czy salonie piękności objętym programem Freebee. Lista wszystkich partnerów programu dostępna jest na stronie Freebee.
Era tradycyjnych programów lojalnościowych nastawionych na długie zbieranie punktów w drodze do nagrody odchodzi w zapomnienie. Polacy oczekują możliwości wyboru nagrody dopasowanej do ich stylu życia, przywiązują się do miejsc i chcą programów opartych na partnerstwie oraz wzajemności. Te oczekiwania są fundamentem programu Freebee, którego idea zawiera się w haśle „Koniec lojalności. Era wzajemności”. A wzajemność to relacja, w której dokonując zakupu u konkretnego Partnera Freebee w odpowiedzi możemy liczyć na nagrody stricte związane z danym partnerem zarówno rzeczowe jak i doznaniowe. Oznacza to, że w ulubionej restauracji, objętej programem Freebee, klient może liczyć na gratisowy posiłek, ale także na wyjątkową, emocjonalną nagrodę np. tabliczkę ze swoimi imieniem na stoliku w tej restauracji przez określony okres czasu. Co warte podkreślenia, nagrody w programie Freebee odbierane są na miejscu u konkretnego Partnera i bardzo szybko, bo często już po drugiej wizycie.
Jak działa Freebee?
Z Freebee korzystać można na dwa sposoby – z użyciem plastikowej karty albo za pomocą bezpłatnej aplikacji mobilnej. Uczestnictwo w programie Freebee to prawdziwa wygoda i frajda zarazem. Jedna karta, która dostępna jest w każdym z miejsc, objętych programem, uprawnia do zbierania punktów i korzystania z nagród u wszystkich Partnerów. Aplikacja z kolei daje możliwość wyszukiwania partnerów Freebee znajdujących się w okolicy użytkownika i dodatkowo informuje o stanie konta, dzięki czemu na bieżąco można sprawdzać status punktów Freebee.
Szczytny cel
W chwili obecnej, w programie Freebee znajduje się ponad 460 lokalizacji w całej Polsce. – W dwa lata od rozpoczęcia naszej działalności, zaufało nam już 200.000 klientów, którzy zdobyli łącznie 2.000 000 punktów – mówi Aymeric Monod-Gayraud – prezes zarządu i współzałożyciel Freebee. I dodaje – wśród Polaków popularność idei wzajemności, na której oparliśmy program Freebee, wciąż rośnie. Najlepszym tego dowodem jest milionowy skan, którego spodziewamy się już w czerwcu. To właśnie z okazji tej historycznej transakcji, Freebee chce sfinansować akcję uratowania miliona pszczół we współpracy ze Stowarzyszeniem Pszczelniczym Rzeczpospolitej Polskiej. – Milionowy skan to dla nas sukces, ale także powód do radości, którą chcemy dzielić się z innymi, także poprzez działalność charytatywną. Zdecydowaliśmy się na wsparcie Stowarzyszenia ponieważ idea społecznej odpowiedzialności biznesu jest wpisana w DNA Freebee. Poza tym, pszczoła jest synonimem pracowitości i znakiem rozpoznawczym Freebee, a jednocześnie gatunkiem masowo wymierającym między innymi przez niszczenie siedlisk, co spotkało podopiecznych Stowarzyszenia w ostatnich tygodniach. Wybór aktywności charytatywnej na rzecz pszczół, pojawił się więc naturalnie w naszym zespole – informuje Michał Niemczycki, wiceprezes zarządu i współzałożyciel start upu.
Milion w 2 lata
Freebee to polski start up, założony przez Aymerica Monod-Gayraud i Michała Niemczyckiego w 2011 roku. W kwietniu 2012 roku odbyła się premiera aplikacji mobilnej programu, rok później plastikowej karty i tabletu, które stały się uzupełnieniem projektu. Osiągnięcie poziomu miliona skanów, do którego zbliża się Freebee, nie byłoby możliwe bez stałego udoskonalania jego funkcjonalności, innowacyjnej idei wzajemności bliskiej klientom i stałego powiększania portfolio partnerów programu. W listopadzie 2013 roku, Freebee pozyskało strategicznego inwestora – firmę Polkomtel – dzięki czemu stało się jedną z najsilniejszych marek oferujących rozwiązania lojalnościowe na polskim rynku.
Źródło: mat. pras.