w

Super-Fi z nowym szefem kreacji

Super-fi z nowym szefem kreacji

Od czerwca do zespołu Super-Fi dołączył Piotr Piwocki jako Dyrektor Kreatywny Agencji.

Piotr Piwocki – absolwent warszawskiej ASP – przygodę z projektowaniem rozpoczął od okładek i ilustracji dla Media Marketing Polska w latach 98-99. W roku 2000 pracował jako art director w Publicis (team dedykowany PKO SA), od 2001 roku projektant i dyrektor zarządzający agencji Kolektyw Rocket wyspecjalizowanej w opakowaniach (m.in. Cadbury Wedel, L.K. Joanna, F.C. Solidarność, Gillette, Wyborowa, Kruger), BTL (m.in. S.C. Johnson, Cadbury Wedel, Warner Bros) oraz reklamie (m.in. Janssen Cilag, L.K. Joanna, Meble Agata, Piotr&Paweł).

Od 2008 jest właścicielem agencji BrandMade (która między innymi przygotowała strategię komunikacji oraz odpowiadał za obsługę full service Polskich Portów Lotniczych w latach 2010-2012, opracowała szereg identyfikacji graficznych i opakowań).

Od czerwca 2015 został dyrektorem kreatywnym w agencji Super-fi Polska (BrandMade wraz z zespołem stał się jej integralną częścią odpowiedzialną za tworzenie identyfikacji marek a w niedalekiej przyszłości dedykowanych usług brandingowych dla startupów).

Piotr Piwocki od 2010 roku, prowadzi Pracownię Typografii na Wydziale Sztuki Mediów warszawskiej ASP, wykładał również w ZPAF (zasady kompozycji obrazu fotograficznego), i Warszawskiej Szkole Reklamy (projektowanie opakowań).

Przedwczesny hejt na spóźnione macierzyństwo

Przedwczesny hejt na spóźnione macierzyństwo

Bon apetit! Le petit chef skomponuje potrawę na twoim talerzu

Bon apetit! Le Petit Chef skomponuje potrawę na Twoim talerzu