Do grupy Ogilvy & Mather dołączyły dwie nowe osoby: Magdalena Słomka (Ogilvy & Mather Advertising) i Tomasz Cichocki (Ogilvy PR). Czworo obecnych pracowników otrzymało też awanse.
Cichocki przeszedł do Ogilvy z Partner of Promotion, gdzie pracował przez ostatnie cztery lata. Jako Account Manager nadzorował pracę nad projektami dla klientów zarówno z sektora prywatnego (m. in. Toshiba, Logitech, Oki, AMD, Polsat Viasat, Electronic Arts, SKANSKA Residential Developement), jak i publicznego (Główny Inspektorat Transportu Drogowego). Wcześniej pracował jako dziennikarz. W Ogilvy PR będzie odpowiedzialny za rozwój działań PR w zintegrowanej strukturze Ogilvy & Mather oraz rozszerzenie usług PR na zewnątrz Agencji.
- Czworo z obecnych pracowników grupy otrzymało awans:
- Tomasz Matuszewski objął stanowisko Head of Social Media w Ogilvy One i będzie odpowiedzialny za opracowywanie strategii i nadzór nad ich wdrażaniem wśród obecnych (m.in. Nju Mobile) i przyszłych klientów agencji.
- Agata Kempińska awansowała na stanowisko Junior Account Manager w spółce Geometry Global, gdzie swoimi umiejętnościami wspierać będzie działania dla Payback.
- Monika Janeczko piastować będzie funkcję Senior Account Executive w Ogilvy & Mather Advertising i kontynuować pracę dla British American Tobacco, Unilever oraz BP.
- Janusz Heller otrzymał awans na stanowisko Account Executive w spółce Ogilvy PR i skupi się na prowadzeniu działań bieżących dla GROHE i ProChile.
Do Ogilvy & Mather Advertising dołączyła Magdalena Słomka, która została zatrudniona po odbyciu dwumiesięcznego stażu. Dotychczas pracowała przy projektach dla obecnych klientów spółki (Saturn, British American Tobacco i Jutrzenka). Od lipca obejmie funkcję Account Coordinator.
Źródło: mat. pras.