Agencja TBWA odpowiada za stworzenie dwóch nowych kampanii dla marek z portfolio firmy Henkel. W ramach prowadzonych działań przygotowano drugą odsłonę kampanii wsparcia dla niedawno wprowadzonej linii płynów do płukania Silan Pure & Natural oraz spot reklamowy dla tabletek Somat Gold z Aktywatorem Namaczania.
TBWA odpowiada za adaptację spotu dla marki Somat Gold przygotowanego przez TBWA Wiedeń. Reklama wprowadza na rynek wariant tabletek do zmywarek Somat Gold z nową formułą z Aktywatorem Namaczania.
Agencja przygotowała także materiały w ramach drugiej odsłony kampanii wprowadzającej na polski rynek nową linię płynów do płukania Silan Pure & Natural dostępną w trzech wariantach zapachowych: Jaśmin, Irys oraz Magnolia. Nowa linia dostępna jest w Polsce od maja br. W ramach kampanii „Ciesz się wyjątkowymi zapachami prosto z natury”, TBWA stworzyła adaptację spotu TV oraz materiałów POS takich jak display, plakaty, wobblery, zawieszki, gondole oraz naklejki sklepowe. Agencja zaadaptowała również reklamę prasową nowej linii.
W portfolio TBWA znajdują się wszystkie marki z kategorii środków piorących i czystości należące do firmy Henkel – Rex, Clin, Somat, Perwoll, Pur, Bref, Persil oraz Silan. Henkel jest globalnym klientem TBWA, a polski oddział agencji pracuje dla Henkel Polska już od lat 90–tych. TBWA odpowiedzialna jest za przygotowanie wszelkich materiałów ATL na terenie Polski.
żródło: mat. pras.