in

„Co teraz?” Ruszyła kampania informacyjna Fundacji Gajusz

„co teraz? " ruszyła kampania informacyjna fundacji gajusz

Dla wielu organizacji pożytku publicznego pozyskanie 1% podatku dochodowego jest głównym źródłem finansowania. Dlatego na początku każdego roku w mediach i przestrzeni publicznej pojawiają się dziesiątki kampanii, które mają przekonać Polaków do wsparcia konkretnej organizacji non profit.

W zeszłym roku Fundacja Gajusz zdecydowała się na shockvertizing, czyli strategię komunikacji, której celem było wywołanie u odbiorcy silnych emocji. Razem z partnerami stworzyła spot, w którym młoda mama porzuciła swoje dziecko w kontenerze na śmieci.

Działania ATL były wsparte plakatami, które rozwieszono na osiedlowych śmietnikach.

– Organizacji uprawnionych do otrzymania 1% podatku dochodowego jest prawie 9000. Dzięki pomocy łódzkich spółdzielni mieszkaniowych, MPK Łódź, Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej oraz wsparciu agencji MOSQI.TO i Wojciecha Malajkata wyróżniliśmy się w zeszłym roku na tle innych kampanii. W 2018 planujemy to powtórzyć, bo w naszym przypadku popularne w branży reklamowej stwierdzenie „wyróżnij się albo zgiń” nabiera dosłownego znaczenia – mówi Natalia Siewiera z Fundacji Gajusz.

W tegorocznej kampanii 1% Fundacja Gajusz ponownie bazuje na bardzo silnych emocjach. W spocie telewizyjnym lekarz grany przez Ireneusza Czopa informuje pacjenta o nieuleczalnej chorobie. A co dzieje się chwilę później, zobaczcie sami:

Kampania wystartowała 24 stycznia.
Za kreacje odpowiada Fundacja Gajusz i agencja MOSQI.TO
KRS Fundacji Gajusz: 0000 109 866

 

Lekarz: Ireneusz Czop
Dziewczynka: Nina Wodopjanowa
Reżyseria i montaż: Michał Poniedzielski
Scenariusz: Natalia Siewiera
Charakteryzacja: Iwona Karpińska
Zdjęcia: Remigiusz Wojaczek
Kamera i oświetlenie: Michał Gruszczyński
Dźwięk: Adam Sypka
Postprodukcja dźwięku: Wojciech Adamiak
Fotosy: Aneta Bochancka
Kierownictwo produkcji i planu: Adam Piasecki
Produkcja: Fundacja Gajusz
Lektor: Janusz German (rpm.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Albert einstein, lego, ikea i... Klocki

Albert Einstein, LEGO, Ikea i… klocki

Vogue polska kampania

Vogue z kampanią reklamową