w

Falsies Surreal: Rusza największa kampania Maybelline New York w 2023 z pierwszą w historii wirtualną ambasadorką 

Falsies surreal

Maybelline New York (L’Oréal Polska) rozpoczyna największą w tym roku kampanię na polskim rynku i krajach bałtyckich. Maskarę Falsies Surreal obok globalnej ambasadorki modelki Gigi Hadid, po raz pierwszy w historii marki promuje wirtualna ambasadorka May. Działania prowadzone pod hasłem Przenieś rzęsy w inny wymiar przygotowała agencja MullenLowe Warsaw.

Falsies surreal

 

Falsies Surreal zapewnia spektakularny efekt – mówi Katarzyna Getmanchuk, brand manager Maybelline New York w L’Oréal Polska. Można powiedzieć, że przenosi nas zupełnie w inny wymiar. Wprowadzając na rynek produkt  tak surrealistyczny pomyśleliśmy, że połączymy świat realny i wirtualny. Dlatego w naszej kampanii mamy dwie bohaterki, które łączą te światy – awatarkę May, a obok niej naszą dotyczasową ambasadorkę – modelką Gigi Hadid – dodaje. 

Wyjątkowe gwiazdy zobaczymy w digitalowej odsłonie kampanii – przewidywany zasięg 15 i 6-sekundowych wideo to 8 mln. Po raz pierwszy na ulicach polskich miast, obok tradycyjnych nośników, pojawią się także citylighty Maybelline New York wykonane w innowacyjnej technice druku soczewkowego.

Pod koniec miesiąca, w weekend 24-25 czerwca, w warszawskim centrum handlowym Arkadia, przy salonie Sephora, zaplanowano specjalną strefę z surrealistycznymi atrakcjami. Odwiedzający to miejsce będą mogli wcielić się w awatara i znaleźć się na wielkim billboardzie 3D wyświetlanym na zewnątrz galerii.

Dodatkowo w wybranych galeriach handlowych i lokalizacjach w całej Polsce pojawią się flagi i animacje 3D, a w drogeriach staną innowacyjne holoboxy.

W sumie w ramach działań OOH zaplanowano dotarcie aż do 10 mln kontaktów. Zorganizowano także największą wysyłkę maskary Falsies Surreal do dziennikarzy i influencerów – przetestuje ją aż 1200 osób. 

Agencja MullenLowe odpowiadała za kreatywną adaptację globalnej platformy komunikacyjnej na potrzeby tej kampanii. Z kolei influencerów zaangażowała agencja JU. Koordynacją social media marki zajmuje się agencja 121PR. Wysyłkę kreatywną koordynuje Wholly. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Wavemaker.

* Test aparaturowy przeprowadzony w serwisie Wizaz.pl na grupie 98 kobiet w marcu 2023 roku. 

** Test aparaturowy.

The museum is dead. Long live the museum. Kampanie muzealne

The museum is dead. Long live the museum. Kampanie muzealne

Analiza cen w google shopping

Analiza cen w Google Shopping – Jak skutecznie monitorować ceny konkurencji