Pod hasłem „A Ty, co zobaczysz?” wystartowała kampania wizerunkowa Muzeum Narodowego w Warszawie, która pokazuje, że w MNW każdy odnajdzie coś interesującego niezależnie od zainteresowań, wieku oraz wykonywanego zawodu.
Filmowe spoty przedstawiają moment intymnego spotkania ambasadorów Muzeum – piosenkarki Moniki Brodki, koszykarza Marcina Gortata i podróżnika Marka Kamińskiego – z ich ulubionymi eksponatami ze zbiorów MNW. Pokazują, jak subiektywny jest odbiór sztuki i jak cenna jest chwila refleksji, zatrzymania się w codziennym pędzie. Autorem kreacji i reżyserem spotów jest Marcin Maziarzewski, a autorem zdjęć Michał Pukowiec.
Kampania powstała przy wsparciu artystycznym studia Chimney Poland, które zadbało także o animacje i postprodukcję obrazu. Kampania jest widoczna w przestrzeni miejskiej na nośnikach w metrze, billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych i na nośnikach w komunikacji miejskiej na terenie Warszawy. Od 29 września spoty są również emitowane w sieci kin Multikino oraz kinach studyjnych. Kampania jest realizowana w kanałach Muzeum Narodowego w Warszawie: YouTube, Facebook, Instagram i Twitter. Pytanie #atycozobaczysz Muzeum kieruje również do publiczności i zachęca do dzielenia się w mediach społecznościowych doświadczeniami z wizyty w MNW.
Ponadto w ramach kampanii zostaną przeprowadzone warsztaty dla pracowników pierwszego kontaktu dotyczące stałego podnoszenia jakości relacji z odwiedzającymi Muzeum.
Warsztaty dla Pań i Panów obsługujących wystawy, czyli pilnujących Gości zostaną przeprowadzone przez Tatianę Mindewicz – Puacz trenera w zakresie komunikacji interpersonalnej i masowej, trenera rozwoju osobistego, eksperta ds. kampanii społecznych i programów CSR i publicystkę. Warsztaty mają m.in. otworzyć pracowników na gości, pomóc im radzić sobie ze stresem i trudnymi sytuacjami, reagować w sytuacjach kryzysowych. Zależy nam na tym, żeby pracownicy pierwszego kontaktu zrozumieli ideę otwarcia MNW na nowych gości i na mniej restrykcyjne traktowanie tychże. Warsztaty planujemy na październik.
Muzeum Narodowe w Warszawie i kampanię wspiera Stowarzyszenie „Przyjaciele MNW” oraz MMC Studio. Za działania komunikacyjne odpowiada Muzeum Narodowe w Warszawie przy wsparciu Agencji Kultura.
Jeden komentarz
Dodaj odpowiedź