w

VML Poland w Internecie wspiera nową kampanię marki Bebiko

Vml poland w internecie wspiera nową kampanię marki bebiko

NUTRICIA, właściciel marki Bebiko, wprowadził na rynek nową linię produktów: Bebiko PRO+ 2 z unikalnym procesem fermentacji mlekowej LACTOFIDUS oraz Bebiko PRO+ 3 z o 30% większą zawartością błonnika niż w innych mlekach dostępnych na rynku. W ramach działań promocyjnych VML Poland prowadzi kampanię w mediach społecznościowych.

Agencja VML Poland odpowiada za prowadzenie komunikacji na profilu marki Bebiko 2 w serwisie społecznościowym Facebook – Od serca dla brzuszka oraz przygotowała kampanię wykorzystującą photoposty i linkposty.

Linkpost_2

Linkpost_4

Za zaprojektowanie nowej sekcji w serwisie BebiKlub.pl i jej wdrożenie odpowiedzialna jest agencja Ars Thanea. Za zakup mediów online odpowiada agencja mediowa K2 Media. Działania PR prowadzi Alert Media Communications.

Światowy rekord polskiej kampanii: ddb&tribal i omd z nadzwyczajnym wynikiem działań reklamowych mcdonald’s na instagramie

Światowy rekord polskiej kampanii: DDB&tribal i OMD z nadzwyczajnym wynikiem działań reklamowych McDonald’s na Instagramie

Przetarg na realizację strategii komunikacyjnej marki Tymbark z Maspex