w

Vogue Polska z cyklem podcastów

Vogue podcasty
vogue podcasty

Wydawca „Vogue Polska” startuje z cyklem 18 nowych podcastów. Treści audio dostępne będą bezpłatnie już od piątku 11 marca. Intensywny rozwój podcastów to kolejny krok w strategii redakcyjnej i biznesowej wydawnictwa. Wśród autorów znaleźli się m.in.: Orina Krajewska, Wojciech Engelking, Marieta Żukowska, Maria Fredro-Smoleńska, Beata Chomątowska czy Anna Jurgaś.

Pierwsze podcasty pod szyldem „Vogue Polska” zostały uruchomione dwa lata temu. Były one jednak dostępne wyłącznie dla użytkowników premium aplikacji „Vogue Polska”. Jedynie podcasty produkowane razem z partnerami biznesowymi dostępne były dla szerokiej publiczności.

Postanowiliśmy na poważnie zaangażować się w treści audio. A to oznacza, że chcemy zbudować sobie w tej dziedzinie rozpoznawalność i wiarygodność, przyzwyczaić naszych użytkowników do tego, że regularnie dostarczamy im jakościowe audycje. Polska jest jednym z najprężniej rozwijających się rynków, jeśli chodzi o podcasty. Pandemia jeszcze ten proces przyspieszyła. Treści audio coraz częściej wygrywają z wideo czy artykułami, są też ich ciekawym uzupełnieniem – mówi Hanna Rydlewska, dyrektorka wydawnicza „Vogue Polska”.

W nowej ofercie podcastów dostępnych będzie 18 formatów poruszających tematy związane z uniwersum „Vogue Polska”. Treści kulturalne, rozmowy o modzie, tożsamości, stylu życia, psychologii, a nawet „Podcast o podcastach”. Nowe nagrania dostępne będą już od piątku 11 marca na stronie i w aplikacji „Vogue Polska”. Dodatkowo wydawca udostępni je bezpłatnie na platformach Spotify, Google Podcasts, Apple Podcasts i Youtube. Nowe podcasty to produkcje własne wydawcy „Vogue Polska”, który poza premierowymi formatami wciąż rozwija treści audio jako produkt reklamowy.

Podcasty produkowane z partnerami nadal są i będą częścią naszej oferty reklamowej. Wierzymy, że sukces produkcji redakcyjnych będzie wspierać rozwój komercyjnych treści. Cały czas walczymy o uwagę naszych odbiorców. Chcemy, żeby było ich jak najwięcej, to oczywiste, ale też staramy się, żeby spędzali z nami jak najwięcej czasu i regularnie do nas wracali. Podcasty budują zaangażowanie użytkowników, a to ono jest dla nas kluczowe. I nie tylko dla nas: na wysoce konkurencyjnym rynku reklamy cyfrowej klienci coraz uważniej przyglądają się temu, do jakiej grupy odbiorców mówią, jakie są ich potrzeby i zwyczaje. Model biznesowy Vogue.pl od początku opierał się o reklamę natywną, akcje specjalne, innowacyjne myślenie. Wierzymy, że inwestycja w podcasty to kontynuacja tej strategii – dodaje Hanna Rydlewska.

Pełna lista nowych podcastów Vogue Polska dostępna poniżej:

Prowadząca: Anna Jurgaś
Tytuł: About Time
Opis: Rozmowy z ekspertami, autorytetami wyznaczającymi trendy, których celem ma być edukacja w dziedzinie zrównoważonego życia, uświadamianie, prowokowanie do myślenia, wspieranie w rozwoju osobistym. Podcast prowadzi Anna Jurgaś, dziennikarka, współzałożycielka StyleSpot.pl i gospodyni programu „Becoming a Sustainable Leader”.

Prowadzące: Anna Konieczyńska i Anna Tatarska
Tytuł: Z przyjemnością: O (pop)kulturze
Opis: Cykl programów rozgrywających się w świecie filmu. Prowadzące – krytyczka filmowa Anna Tatarska oraz Anna Konieczyńska, redaktorka Vogue.pl – sięgają zarówno po nowości, jak i klasyki, które są dostępne w kinach lub na platformach streamingowych. Odcinki będą nawiązywać do tego, co nowe, ale też do historycznych przedstawień danego tematu (np. miłość, śmierć).

Prowadząca: Anna Sańczuk
Tytuł: Jak ona to robi
Opis: Rozmowy z kobietami, które realizują pozytywne scenariusze. Anna Sańczuk spotka się z osobami, które tworzą, są sprawcze, poszukujące, budują własne światy, przełamują stereotypy, zmieniają życie albo przytulają je do serca – wybierają własną drogę.

Prowadząca: Anna Theiss
Tytuł: Szturm sztuk
Opis: Każdy odcinek, z udziałem gościa, będzie miał formułę komentarza do jakiegoś zjawiska z pola sztuki lub rynku sztuki współczesnej – z odnośnikiem do historii. W myśl: współczesność tylko odmienia przez przypadki rzeczy i zjawiska, które kiedyś już się wydarzyły. Na nowo i w nowym języku. Program prowadzi dziennikarka i krytyczka sztuki Anna Theiss.

Prowadząca: Beata Chomątowska
Tytuł: Archigłosy
Opis: Podcast będzie poświęcony rozmaitym zjawiskom z zakresu architektury i designu, od ogółu do szczegółu: znajdzie się w nim miejsce dla trendów w tej dziedzinie, niuansów związanych z poszczególnymi stylami architektonicznymi, biografiami twórców i zbliżeniami na pojedyncze budynki czy zjawiska. Gośćmi Beaty Chomątowskiej będą eksperci, architekci, historycy sztuki.

Prowadząca: Maria Fredro-Smoleńska
Tytuł: Słowo za słowo
Opis: Redaktor naczelna wydawnictwa OsnoVa Maria Fredro-Smoleńska porozmawia z gośćmi o najnowszych tytułach, zajrzy za kulisy świata literatury, przyjrzy się zawodowi tłumacza oraz ważnym i popularnym zagadnieniom poruszanym w wybranych książkach.

Prowadząca: Harel
Tytuł: Wehikuł Harel
Opis: Podróż wehikułem czasu po latach współczesnych. Raz wylądujemy w roku 1996 i przyjrzymy się ówczesnym trendom, innym razem zawędrujemy do 2008 i obserwować będziemy nowo powstające blogi. Każdy rok, który odwiedzimy, prowadząca – znana blogerka Harel – będzie opisywać przez pryzmat kultowych miejsc, popularnych projektantów, zjawisk w modzie, ale też przez pryzmat własnych wspomnień.

Prowadząca: Kamila Wagner
Tytuł: Podcast o podcastach
Opis: Redaktorka mody „Vogue Polska” zaprosi do studia nagraniowego najpopularniejszych podcasterów w Polsce, żeby porozmawiać z nimi o ich pasji oraz o tym, jak odnieśli sukces.

Prowadzące: Kamila Wagner i Agnieszka Zygmunt
Tytuł: SPA czyli Super Przyjemna Audycja
Opis: Audycja o nowych wellnessowych trendach, sposobach na ich zastosowanie w codziennym życiu. W każdym odcinku prowadzące porozmawiają z gościem.

Prowadząca: Małgosia Minta
Tytuł: W pogoni za kolacją
Opis: Podcast kulinarno-podróżniczy, którego bohaterami są restauracje tak ciekawe i smaczne, że warto dla nich spakować się w samochód lub samolot. Każdy odcinek poświęcamy jednemu miejscu. Prowadzi znana krytyczka i dziennikarka kulinarna Małgosia Minta.

Prowadzący: Mike Urbaniak
Tytuł: Open Mike
Opis: Tęczowy podcast, który kręci się wokół tematyki queer i feminizmu. Mike Urbaniak porozmawia z gośćmi o inności, niedopasowaniu, wędrówce pod prąd, o wszystkim, co nie pasuje do konserwatywnego świata heteroseksualnego białego mężczyzny.

Prowadząca: Marieta Żukowska
Tytuł: Równowaga
Opis: Rozmowy o równowadze, well-beingu, o tym, co poprawia jakość naszego życia w tych trudnych czasach. Aktorka Marieta Żukowska zabiera słuchaczy w podróż, która ma ukoić zmysły i dać chwilę wytchnienia.

Prowadząca: Orina Krajewska
Tytuł: Osobiste rozmowy holistyczne
Opis: Rozmowy aktorki Oriny Krajewskiej z terapeutami, lekarzami i autorami książek o zdrowiu, równowadze wewnętrznej, zdrowiu psychicznym i budowaniu wewnętrznej siły.

Prowadzące: Pola Godot i Basia Czyżewska
Tytuł: Pola Godot o Tarocie i wróżbach
Opis: Pola Godot i Basia Czyżewska, redaktorka Vogue.pl, rozmawiają o współczesnym renesansie wróżbiarstwa i jego korzeniach, koncentrują się na tarocie i astrologii jako dwóch różnych systemach opisywania świata.

Prowadzący: Wojciech Engelking
Tytuł: Czas odzyskany
Opis: Analiza nośnych idei politycznych, społecznych i kulturowych. Pisarz i eseista Wojciech Engelking przygląda się korzeniom tych koncepcji, analizuje przekazy medialne, książki, filmy i seriale związane z daną ideą/tematem. Gośćmi każdego odcinka są znawcy poruszanej dziedziny bądź ludzie zaangażowani w nią osobiście.

Prowadząca: Michalina Murawska
Tytuł: (Un)dressed
Opis: Audycja o modzie, w której będziemy rozmawiać o stylizacjach i kostiumach na ekranie, o wystawach mody, jakie otworzyły się lub zaraz się otworzą, o ważnych dla branży rocznicach. W zależności od charakteru i tematu nagrania zmieniać się też będzie dobór gości. Czasami będzie to rozmowa ze specjalistą w danej dziedzinie, najczęściej jednak z tzw. „fashion insajderami” – dziennikarzami, stylistami, kreatorami wizerunku.

Prowadząca: Zuzanna Krzątała
Tytuł: Call to action!
Opis: Zuzanna Krzątała, modelka i aktywistka, aktualnie mocno zaangażowana w pomoc uchodźcom z Ukrainy, w swoim programie „Call to action!” będzie rozmawiać z tymi, którzy na co dzień pracują na rzecz innych.

Prowadząca: Orina Krajewska
Tytuł: Jestem i będę
Opis: Opowieść człowieka, który relacjonuje dokładnie, co czuł i myślał, kiedy konfrontował się ze śmiertelną chorobą, ma często większą moc oddziaływania niż wypowiedź medycznego autorytetu. Podcast „Jestem i Będę” zainicjowany przez fundację „Bądź”, oddaje głos osobom, które poradziły sobie z kryzysem zdrowia.
Podcasty Vogue Polska


  1. Peace Of Heart, czyli kolekcja NFT wspierająca Ukrainę
  2. Transparentny influencer marketing – konferencja naukowa
  3. Darmowa dostawa w e-commerce. Czy to się opłaca?

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Gam3rs_x

GAM3RS_X prezentuje ramówkę H1 ’22

Darwin studio

Startuje Darwin Studio – cross-mediowa agencja produkcji premium