Największa w Polsce agencja zatrudnienia Work Service stawia na social media. Marka nawiązała współpracę z agencją reklamową Neon Shake Advertising. Ta rozpoczęła obsługę profilu marki na Facebooku. To ma być nowa jakość, ciekawe rozwiązania i nowe możliwości dla poszukujących pracę – zapowiadają strony.
Dotychczasowe działania na Facebooku były prowadzone przez wewnętrzny dział firmy. Teraz Work Service rozwija ten kanał i jego obsługę w połowie kwietnia przekazano Neon Shake Advertising – to od 1,5 roku główna agencja reklamowa firmy. – Cieszymy się, że nasza kreatywna strategia działań na Facebooku spodobała się i marka powierzyła nam kompleksową obsługę swojego profilu – mówi Tomek Napierała, współwłaściciel i dyrektor kreatywny Neon Shake Advertising. – Jako formę komunikacji zaproponowaliśmy edutainment, który skutecznie łączy rozrywkę oraz wiedzę dot. obecnego rynku pracy. Ten profil ma zbliżać markę z klientami oraz realizować strategię dopasowaną do obecnych realiów. Działania mają ocieplić wizerunek Work Service i podkreślić, że to kandydat jest w centrum uwagi zgodnie z obecną strategią: „Naszą pracą jest znaleźć Ci pracę.” – podkreśla.
Agencja odpowiada za pełną obsługę profilu, tj. strategię, tworzenie treści, przygotowywanie kreatywnych akcji, obsługę graficzną i moderację. Produkcją contentu zajmują się Tomasz Kurek, Kamil Kuć i Przemysław Lorenc, a cały projekt koordynują account manager Magdalena Marcinkowska oraz digital strategy planner Maciej Dziedzic. – W obecnych czasach niezbędnym elementem rozwoju całej marki jest rozwój działań social media. Chcemy zbliżyć się do naszych kandydatów, ocieplić wizerunek i pokazać naszą sympatyczną stronę, jednocześnie prowadząc wartościową komunikację na co stawiamy w obecnej strategii. Już po niespełna miesiącu widzimy wyraźny wzrost interakcji pod naszymi postami – tłumaczy Beata Pilichowska, dyrektor marketingu Work Service.
Neon Shake Advertising to wrocławska agencja 360 stopni, która od lat współpracuje z największymi brandami w Polsce i Europie. W dziedzinie social media może pochwalić się m.in. rekordowymi wynikami dla fanpage napoju Oranżada Hellena. Już po dwóch miesiąc ten został nr 1 w zaangażowaniu na polskim Facebooku w całej branży FMCG, a w pięć miesięcy profil wygenerował ponad półmiliona interakcji.
Do grona klientów agencji należą również m.in. Western Union, Generali, Echo Investment, Decathlon czy Indykpol.