Żabka Polska, właściciel największej sieci sklepów convenience w Polsce, wybrała nową agencję do obsługi strategiczno-kreatywnej marki Żabka. Zwycięzcą w przetargu została Agencja PZL. W przetargu brało udział 5 agencji.
– Agencja PZL najlepiej zrozumiała specyfikę naszej sieci. Przedstawione propozycje wynikają z dokładnej analizy briefu i są trafną odpowiedzią na nasze potrzeby. Ostateczna decyzja zapadła po przeprowadzeniu badań konsumenckich, dlatego jesteśmy przekonani, że stworzona platforma wyróżni naszą markę na tle konkurencji. – mówi Tomasz Woźniak, Dyrektor Departamentu Strategii i Marketingu Żabka Polska.
Zakres współpracy obejmować będzie strategię komunikacji oraz kreację kampanii ATL. Obecnie trwają prace nad produkcją kampanii.
Agencja PZL powstała 15 lat temu, po tym jak Kot Przybora i Iwo Zaniewski odeszli z agencji Grey. Stworzone przez nich wówczas kampanie, m.in. dla Frugo, Żubra, czy te udziałem kabaretu Mumio dla sieci Plus zapadły w pamięć milionom Polaków To jedna z najbardziej utytułowanych agencji w Polsce. Wielokrotnie zdobywała nagrody w konkursach Effie, KTR czy Złote Orły. Branżowy magazyn „Media i Marketing Polska” przyznał jej tytuł Agencji 20-lecia. W listopadzie ub.r. Zaniewski i Kot Przybora odkupili od Publicis Groupe (kontrolującej Grupę Leo Burnett) 51 proc. udziałów PZL i agencja stała się w pełni ich własnością
Wcześniej obsługą Żabki zajmowała się agencja Heart & Brain.