Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Zjednoczenie.com dla Nestea

nestea zjednoczenie

Agencja Zjednoczenie rozpoczyna drugi rok obsługi marki Nestea należącej do portfolio grupy Maspex. Zeszłoroczna premiera była powrotem Nestea. W 2021 roku Nestea wchodzi na kolejny etap komunikacji.

Nestea od roku odświeża swój wizerunek. Marka buduje pozytywne skojarzenia wśród polskich konsumentów i nabiera rozpędu. Tym samym szykuje sobie dobre miejsce w segmencie zimnych napojów w nadchodzącym, letnim sezonie. Hasło #oNesteaLepiej towarzyszy komunikacji w social mediach od startu w 2020 roku i będzie stanowić uzupełnienie nowej strategii. Przewidywane są akcje z influencerami i działania, które zaangażują tworzoną społeczność.

Zjednoczenie od roku zajmuje się obsługą i kreowaniem treści na profilu facebookowym oraz na Instagramie. Założenia komunikacji bazują na ustaleniach globalnych, a kreowane są według oczekiwań polskich konsumentów i uzupełnione kreatywnymi seriami #nesteaZEN, #teadzień i ogólnym hashtagiem #oNesteaLepiej.W 2021 roku agencja rozpoczyna także komunikację social mediową na rynkach Litwy, Łotwy i Estonii.


Zobacz też:

Jak zdobyć popularność na Instagramie, by profil zaczął przynosić zyski?

6 pytań, które pozwolą wybrać idealną agencję social media

Obecność firmy w social media to nie tylko liczne korzyści. Takie rozwiązanie ma też swoje wady

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *