w , ,

A Ty, kim chciałeś być będąc dzieckiem? Kampania HR Motoroli

A ty, kim chciałeś być będąc dzieckiem? Kampania hr motoroli

Przekaz ma podkreślić rolę programistów w tworzeniu użytecznych technologii służb ratunkowych i bezpieczeństwa, a tym samym zachęcić inżynierów oprogramowania do podjęcia wyzwania i współtworzenia produktów Motorola Solutions. „Systemy i aplikacje, które powstają w krakowskim oddziale Motorola Solutions służą policjantom i strażakom na całym świecie.

Przy tak szerokim rynku pracy IT, jaki mamy w Krakowie, warto mówić o tym, co wyróżnia. A nasi pracownicy doceniają nie tylko różnorodność projektów i technologii nad którymi pracują, ale i cel, któremu to służy.” – mówi Dagmara Kaczmarek, odpowiadająca za komunikację w Motorola Solutions.

A ty, kim chciałeś być będąc dzieckiem? Kampania hr motoroli

A ty, kim chciałeś być będąc dzieckiem? Kampania hr motoroli

Kampania reklamowa rozszerzona została także o komunikaty dedykowane programistom, które pojawiły się w druku oraz internecie.

„W Magazynie Programista, a także w lokalnym serwisie internetowym Gazety Wyborczej zobaczymy reklamę, która bezpośrednio nawiązuje do wspomnień deweloperów kodu ze swego dzieciństwa. Wielu z nich nadal ma głęboko ukrytą potrzebę zmieniania świata na lepsze. W mediach dedykowanych znaleźć można nie tylko reklamę, ale także atrakcyjne benefity dla nich.” – mówi Marcin Grygierek z PR Inspiration.

W ramach kampanii odświeżono rekrutacyjną stronę internetową www.pracawmotoroli.pl, a także rozpoczęto komunikację w mediach społecznościowych.

„Dynamiczny rozwój sektora IT w Polsce i różnorodność realizowanych projektów, nawet przy dostrzegalnych zmianach generacyjnych pracowników, dają szansę programistom współtworzenia narzędzi ponadczasowych, które realnie wpływają na rzeczywistość. Udział w projektach programistycznych dedykowanych służbom publicznym: strażakom czy policjantom umożliwia nie tylko rozwój zawodowy, ale także satysfakcję z działania na rzecz społeczeństwa.” – mówi Mariola Tieriechow z Motorola Solutions.

Kampania, w której przedstawione zostały głębokie pragnienia – z pewnością nie tylko programistów – wpłynąć ma na świadomość istnienia marki Motorola Solutions, która od 20 lat współtworzy rynek IT w Polsce, ale także zachęcić do osobistego rozwoju w kierunku projektowania systemów radiotelefonicznych dla służb bezpieczeństwa.

2 komentarze

Dodaj odpowiedź

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    E-commerce

    Budujemy biznes, nie sklep, czyli jak mieć wyniki w e-commerce

    Transaction rex

    Transaction Rex – nowy konsument wyzwaniem dla sprzedawców