in

Adam Puchalski awansuje w Httpool Polska na stanowisko Strategic Sales Lead

Adam Puchalski awansował w Httpool Polska na stanowisko Strategic Sales Lead. Będzie raportował bezpośrednio do CEO firmy – Justyny Duszyńskiej – oraz współtworzył z nią strategię sprzedaży, jak również wspierał managerów poszczególnych zespołów w jej wdrażaniu i realizacji. Httpool jest strategicznym partnerem reklamowym czołowych platform społecznościowych na całym świecie, takich jak m.in. LinkedIn, Twitter, Snapchat, Spotify, Tik Tok czy Facebook.

Adam Puchalski pracuje w Httpool Polska od sierpnia 2019 roku, początkowo jako Spotify Client Partner, a następnie Spotify Lead Poland – w tej roli zarządzał zespołem sprzedającym reklamy na platformie Spotify. 

Obecnie obejmuje stanowisko Strategic Sales Lead. Do jego zadań w nowej roli będzie należało m.in. całościowe zarządzanie procesem sprzedaży (analiza, proces, realizacja), budowanie i eksplorowanie nowych obszarów przychodów, ukierunkowane np. na nowe branże, takie jak: gaming, fin-tech, e-commerce czy motoryzacja, jak również poszerzanie pól współpracy z agencjami i domami mediowymi.

Adam Puchalski będzie raportował bezpośrednio do Justyny Duszyńskiej, CEO Httpool Polska.

Adam jest zdolnym i ambitnym managerem. Bardzo cenię jego kompetencje analityczne, które doskonale wpisują się w strategię rozwoju zespołu i Httpool Polska. Lubię pracować z Adamem i jednocześnie jestem pewna, że w nowej roli, dużo bardziej wymagającej, sprawdzi się tak samo dobrze jak na poprzednim stanowisku. Jako Strategic Sales Lead będzie budował ze mną strategię sprzedaży na wszystkich platformach, dla których Httpool jest partnerem, będzie też wspierał managerów poszczególnych zespołów w jej wdrażaniu i operacyjnym działaniu – mówi Justyna Duszyńska, CEO Httpool Polska.

Adam Puchalski karierę zawodową rozpoczynał jako analityk rynków finansowych, w X-Trade Brokers DM SA, a następnie pracował jako analityk biznesowy w Innogy Polska. Później w latach 2017-2018 pracował w eStoreMedia (jako Client Partner CXO), a bezpośrednio przed przejściem do Httpool Polska, w latach 2018-2019, w Metricso.com (jako Business Development Manager).  

Jest absolwentem warszawskiej SGH (licencjat: Finanse i Księgowość, studia magisterskie: Global Business, Finance and Governance. 

Httpool to największy na świecie globalny partner reklamowy m.in. Twittera. Firma wchodzi w skład Aleph Holding i działa na ponad 40 rynkach na całym świecie, zatrudniając ponad 400 pracowników. Jest przedstawicielem reklamowym  największych platform społecznościowych, wśród których są m.in. LinkedIn, Twitter, Tik Tok, Facebook, Snapchat czy Spotify. Httpool ma też w swoim portfolio autorską technologię Wise.Blue – bardzo popularne narzędzie do skutecznej reklamy na Twitterze (także oficjalny partner API Twittera), używane przez największych reklamodawców na całym świecie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Jak założyć grupę na facebooku

Generacja Z na Facebooku i Instagramie [raport]

Annobot

Annobot – rozmowa z maszyną o ludzkich emocjach