w

Agencja Allegro Ads z plusem i bez – sprawdź z kim współpracujesz

Agencja allegro ads

Jeśli szukasz sprawdzonych specjalistów do prowadzenia kampanii reklamowych na Allegro, upewnij się, czy posiadają certyfikat partnera. Otrzymuje go każda z oficjalnie zatwierdzonych przez Allegro firm. Certyfikaty różnią się jednak poziomami. Jak rozpoznać, która agencja Allegro Ads ma taki, który świadczy o najlepszych wynikach? Dowiesz się, zapoznając się z niniejszym artykułem.

Dobra agencja Allegro Ads zawsze posiada certyfikat

Zacznijmy od podstaw. W branży e-commerce funkcjonuje bardzo wiele firm, które zajmują się ustawianiem i optymalizacją reklam na Allegro. Nie wszystkie jednak należą do oficjalnego programu Allegro Ads Partner. Jeśli dana agencja bierze w nim udział, z pewnością znajdziesz na jej stronie internetową odpowiednią informację oraz oficjalny logotyp przyznany przez serwis.

Program partnerski Allegro Ads ma ogromne znaczenie! Po pierwsze, tylko zrzeszone w jego ramach agencje marketplace mają dostęp do najbardziej aktualnych informacji, zmian w regulaminie, zapowiedzi poprawek w formatach reklamowych oraz nowych promocji. Oficjalna agencja Allegro Ads jest więc zawsze o krok przed firmą niezatwierdzoną przez Allegro. Po drugie, platforma marketplace Allegro szkoli swoich partnerów – tym samym, mają oni dostęp do najwyższych poziomów wiedzy. Po trzecie, Allegro monitoruje wyniki poszczególnych uczestników programu oraz efekty, jakie osiągają prowadzone przez nich kampanie Allegro Ads. Po ich weryfikacji serwis przyznaje odpowiednie poziomy certyfikatu (z plusem lub bez). 

Agencja allegro ads

Trzy poziomy, które może mieć agencja od Allegro Ads

Allegro dzieli agencje Allegro Ads na poziomy partnerstwa, które odpowiadają dowożonym rezultatom.

Obecnie są to:

  • uczestnik programu (poziom najniższy),
  • agencja Allegro Ads Partner  (poziom średni) oraz
  • agencja Allegro Ads Partner +  (poziom najbardziej zaawansowany).

Przykładowo, tak wygląda oznakowanie agencji Allegro Ads Partner+ Pirk Spark:

Uczestnik programu dla agencji Allegro Ads

  • Posiada firmowe konto Allegro.
  • Może się pochwalić aktywną stroną agencji Allegro Ads.
  • Otrzymał certyfikat Allegro Ads.
  • Aktywnie pozyskuje klientów spośród sprzedawców Allegro.
  • Prowadzi inwestycje w kampanie Allegro Ads w imieniu swoich klientów.

Agencja Allegro Ads bez plusa

  • Posiada minimum 3 aktywnych klientów.
  • Wydatki, jakie ponosi na koncie agencyjnym to co najmniej 60 000 zł brutto w każdym kwartale.
  • Może się pochwalić aktywną stroną agencji Allegro Ads.
  • Na stronie agencji posiada logo programu partnerskiego (Allegro Ads Partner).

Agencja Allegro Ads z plusem

  • Posiada minimum 6 aktywnych klientów.
  • Wydatki, jakie ponosi na koncie agencyjnym to co najmniej 200 000 zł brutto w każdym kwartale.
  • Może się pochwalić aktywną stroną agencji Allegro Ads.
  • Na stronie agencji posiada logo programu partnerskiego (Allegro Ads Partner+).
  • Na bieżąco używa minimum 2 różnych formatów kampanii Allegro Ads (przykładowo: reklamy graficznej szablonowej oraz kampanii sponsorowanej).

Agencja Allegro Ads Pirk Spark

Jeśli chodzi o ostatni, najwyższy poziom partnerstwa, to za dobry przykład może posłużyć agencja Allegro Ads Pirk Spark. Firma nie tylko od lat posiada certyfikat Allegro Ads Partner+, ale także wyraźnie przekracza minimalne wymogi otrzymania prestiżowego oznaczenia. W ubiegłym roku zatrudnieni w niej specjaliści pracowali na budżetach, których łączna wartość przekroczyła progi Allegro dla agencji z plusem ponad 30 razy.

Agencja allegro ads

Czy agencja Allegro Ads bez certyfikatu to dobry partner?

Jeśli szukasz firmy do pomocy przy kampaniach Allegro Ads, lepiej postawić na jakość i wybrać agencję, która posiada oficjalny certyfikat. Dzięki temu zyskasz pewność, że potencjalny partner zna się na wszystkich dostępnych formatach reklamowych (tj. reklama graficzna banerowa i szablonowa, oferta sponsorowana, reklama na stronach partnerskich) oraz skutecznie posługuje się pozostałymi metodami promocji.

Stawiając na oficjalnych uczestników programu, możesz także założyć, że będą trzymać wysokie standardy obsługi klienta, a więc, chociażby, regularnie raportować o wynikach swojej pracy. 

Materiał zewnętrzny

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Audioteka 2023

Audioteka 2023. Czego najchętniej słuchaliśmy?

Trendy digital marketing 2024

Trendy digital marketing 2024 [materiał ekspercki]