w ,

Agencja mediowa UM (Mediabrands) wygrała przetarg na obsługę H&M na 20 rynkach Europy Wschodniej

Mediabrands

UM poszerza portfolio swoich regionalnych klientów przejmując obsługę H&M na 20 europejskich rynkach

Agencja mediowa UM (Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową H&M na 20 rynkach Europy Wschodniej*.

Współpraca rozpocznie się w kwietniu bieżącego roku i obejmie wdrożenie nowej strategii, planowanie i zakup mediów (online i offline) oraz stworzenie regionalnego hubu odpowiadającego za realizację działań z obszaru programmatic. Za koordynację współpracy i aktywności mediowej H&M w całym regionie oraz zapewnienie spójności strategii i jakości realizowanych działań na wszystkich rynkach odpowiada zlokalizowany w Warszawie zespół, którym pokieruje Piotr Hermanowski.

H&M jest kolejnym regionalnym klientem w portfolio UM. Agencja pracuje już w regionie z takimi klientami jak Dyson (region CEED) i Johnson & Johnson (region CEE), i konsekwentnie rozwija zespół, ofertę hubową i zautomatyzowane narzędzia wspierające zarządzanie wielorynkowymi strukturami.

Audytorem w przetargu H&M była firma Ebiquity.

*Polska, Rumunia, Węgry, Czechy, Słowacja, Ukraina, Kazachstan, Estonia, Litwa, Łotwa, Grecja, Bułgaria, Cypr, Chorwacja, Serbia, Bośnia i Hercegowina, Gruzja, Macedonia Północna, Kosowo, Albania.

Pigout i chmielarz podcast

PigOut i Chmielarz gadają o książkach. Podcast od Audioteki i LubimyCzytac.pl 

Wedel

E.Wedel x OnlyBio <3