Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Cut the Mustard wygrywa przetarg na prowadzenie kanałów social media H&M na 5 rynkach

Agencja Cut the Mustard zwyciężyła w przetargu na obsługę kanałów social media H&M na rynkach Europy Środkowo–Wschodniej.

Od 1 lutego agencja wspiera szwedzką markę odzieżową w zakresie strategii, kreacji i egzekucji w kanałach social media marki H&M. Przez 2 lata Cut the Mustard będzie odpowiadać za działania na 5 rynkach Europy Środkowo – Wschodniej: polskim, czeskim, słowackim, rumuńskim i węgierskim.

czytaj:   H&M Loves Music Warsaw – video case study

Współpraca jest wynikiem wygranego przez Cut the Mustard przetargu, rozstrzygniętego przez H&M w połowie grudnia ubiegłego roku.

Przez ostatnie dwa lata firmy współpracowały projektowo. Agencja odpowiadała m.in. za ideę kreatywną i komunikację muzycznych wydarzeń specjalnych „H&M Dworzec” oraz „H&M Music”, a także za taktyczną aktywację social media „Walentynki bez cenzury” przeprowadzoną w kanałach własnych marki.

czytaj:   V Kongres Dyrektorów E-commerce z duchem (r)ewolucji w e-sprzedaży

Zrealizowano również działania content wideo „H&M Konfrontacja Stylów Męskich”, składające się z serii męskich pojedynków nawiązujących stylistyką do zawodowych gal bokserskich. Materiały wideo opublikowane zostały na kanałach social media Newonce, a także na profilach influencerów.