w

H&M i M.I.A. wspólnie na Światowy Tydzień Recyklingu 2016

Światowy tydzień recyklingu

Londyńska artystka M.I.A. jest twarzą Światowego Tygodnia Recyklingu – inicjatywy stworzonej przez odzieżową markę H&M. Piosenkarka zachęca klientów sieci aby nie wyrzucali starych ubrań a poddawali je recyklingowi. Wyjątkowy styl artystki, zainteresowanie i pasja wobec działań na rzecz środowiska naturalnego sprawiają, że jest ona osoba, która doskonale może wpłynąć na zwiększanie społecznej świadomości konsumentów.

Kampania potrwa od 18 do 24 kwietnia a w trakcie jej trwania H&M ma nadzieję zebrać 1000 ton niechcianej lub zużytej odzieży od klientów na całym świecie w ponad 3600 sklepach. Marka chciałaby aby moda zatoczyła koło. Z recyklingu niechcianych ubrań, będzie można pozyskać włókna do stworzenia nowych. Akcja ta została zainicjowana przez H&M w 2013 roku.

Światowy tydzień recyklingu

M.I.A. specjalnie na potrzeby tej kampanii napisała piosenkę „Rewear It”. Choreograf Aaron Sillis podjął się interpretacji tego utworu i stworzenia kroków i ruchów tanecznych specjalnie na potrzeby teledysku do utworu.

Efektem tej współpracy jest video, w którym M.I.A. tańczy w towarzystwie wpływowych i inspirujących ludzi z całego świata, wywodzących się ze świata artystycznego. Taniec ma być manifestem i podkreślić znaczenie recyklingu.

Pełna wersja video przygotowanego na Światowy Tydzień Recyklingu zostanie opublikowana 11 kwietnia.

[podobne_kampania]

Iii kongres dyrektorów e-commerce

III Kongres Dyrektorów E-commerce – agenda na światowym poziomie!

Xtb

Mads Mikkelsen ambasadorem XTB