Londyńska artystka M.I.A. jest twarzą Światowego Tygodnia Recyklingu – inicjatywy stworzonej przez odzieżową markę H&M. Piosenkarka zachęca klientów sieci aby nie wyrzucali starych ubrań a poddawali je recyklingowi. Wyjątkowy styl artystki, zainteresowanie i pasja wobec działań na rzecz środowiska naturalnego sprawiają, że jest ona osoba, która doskonale może wpłynąć na zwiększanie społecznej świadomości konsumentów.
Kampania potrwa od 18 do 24 kwietnia a w trakcie jej trwania H&M ma nadzieję zebrać 1000 ton niechcianej lub zużytej odzieży od klientów na całym świecie w ponad 3600 sklepach. Marka chciałaby aby moda zatoczyła koło. Z recyklingu niechcianych ubrań, będzie można pozyskać włókna do stworzenia nowych. Akcja ta została zainicjowana przez H&M w 2013 roku.
M.I.A. specjalnie na potrzeby tej kampanii napisała piosenkę „Rewear It”. Choreograf Aaron Sillis podjął się interpretacji tego utworu i stworzenia kroków i ruchów tanecznych specjalnie na potrzeby teledysku do utworu.
Efektem tej współpracy jest video, w którym M.I.A. tańczy w towarzystwie wpływowych i inspirujących ludzi z całego świata, wywodzących się ze świata artystycznego. Taniec ma być manifestem i podkreślić znaczenie recyklingu.
Pełna wersja video przygotowanego na Światowy Tydzień Recyklingu zostanie opublikowana 11 kwietnia.
[podobne_kampania]