Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

„Bądź sobą po swojemu” – pod tym hasłem Remington rozpoczyna komunikację i realizuje nową strategię marki

„Bądź sobą po swojemu” to hasło nowej kampanii marki Remington. Ma ono pomóc w budowaniu nastawienia, że jesteśmy najfajniejsi kiedy po prostu jesteśmy sobą.

Nowa strategia nawiązuje do Nowego Jorku, w którym ponad 80 lat temu narodziła się marka i powstały pierwsze produkty do pielęgnacji i stylizacji. „To amerykańskie korzenie sprawiają, że nasza marka ma w sobie tyle pasji, pozytywnego nastawienia i aspiracji. Pomimo sędziwego wieku, jest wciąż młoda i zaskakuje” – mówi Katarzyna Krauze, brand manager Remington. „Nowy Jork słynie z tego, że każdy tam może czuć się sobą, bez względu na to jak wygląda, jakiej jest orientacji, czy co w życiu robi.

Chcemy, by i u nas w Polsce ludzie zaczęli wierzyć, że w każdej jednostce jest indywidualność i właśnie bycie sobą jest teraz na czasie. Nudzą nas i męczą narzucone kanony piękna i stylu życia. Zachęcamy w kampanii komunikacyjnej oraz akcji CSR, aby otworzyć się na własną wyjątkowość” – dodaje Krauze.

W dobie niemożliwych do osiągnięcia ideałów związanych z wyglądem, tak prężnie promowanych przez media producent zadecydował, że należy przypomnieć kobietom i mężczyznom, o tym, co tak naprawdę jest ważne i co ma wpływ na nich samych. Wszystkie te działania i inicjatywy wynikają z doświadczeń i potrzeb zarówno kobiet jak i mężczyzn, którym Remington uważnie się przygląda.

czytaj:   Kasia Zaremba oficjalną Makeup Artist L’Oréal Paris w Polsce

Kampania „Bądź sobą po swojemu” to początek nowej strategii komunikacji. Poza działaniami z zakresu szeroko pojętego marketingu producent chce przeprowadzić akcję CSR pod tym samym hasłem. Zaproszona do projektu Katarzyna Hajduga – trenerka mentalna i coach poprowadzi w kilku miastach w Polsce bezpłatne warsztaty z asertywności wobec obrazowi rzeczywistości w mediach społecznościowych oraz budowania poczucia własnej wartości.

czytaj:   Lodówka dla bezdomnego od Haier

Spotkania, na które zapisy ruszą jesienią 2018 roku odbędą się w mniejszych miejscowościach np. Lublinie czy Rzeszowie. Aby wziąć w nich udział trzeba będzie zarejestrować się poprzez formularz zgłoszeniowy. Ilość miejsc jest ograniczona i decyduje kolejność zgłoszeń. Finał akcji przewidziany jest na wiosnę 2019 roku.

W tym sezonie poza nową strategią Remington oferuje mnóstwo nowości m.in. serię produktów z linii Advanced Colour Protect chroniącej włosy po koloryzacji, serię golarek rotacyjnych i foliowych dla mężczyzn Ultimate oraz prawdziwą perełkę dla koneserów designu – golarkę Heritage w stylu Vintage. Niewątpliwą gwiazdą jest wciąż seria Keratin Protect.

czytaj:   Mniejsza aktywność wakacyjna w sieci dotyczy też użytkowników mobilnych

W ramach całościowej strategii już dziś ruszyła kampania telewizyjna (m.in. TVN, Polsat, TTV, TLC i inne stacje) oraz kampania digitalowa. Poza tym Remington jest sponsorem programu Top Model nadawanego w poniedziałki na antenie TVN. Odpowiadająca za działania PR marki agencja magnifiCo marketing&PR Consultants w minioną środę zorganizowała spotkanie prasowe i premierę produktów z portfolio FW 2018/2019.

 

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *