w

Bezalkoholowa libacja na skwerku w 10. rocznicę “Libacji na skwerku” – Agencja Nie Do Ogarnięcia dla browaru Inne Beczki 

Libacja na skwerku

Bezalkoholowa libacja na skwerku w 10. Rocznicę “libacji na skwerku” - agencja nie do ogarnięcia dla browaru inne beczki 

———————————————————————-

Dziś przypada 10. rocznica publikacji najsłynniejszego newsa w historii polskiego dziennikarstwa – “Libacji na skwerku”. Tekst ukazał się w Gazecie Wrocławskiej 21.08.2010 roku i od tego czasu internauci co roku obchodzą rocznicę tego wydarzenia. Dodatkowo w tym roku w wydarzeniu na Facebooku “10. rocznica libacji na skwerku” udział zadeklarowło ponad 24 tys. osób.

Od kilku lat rośnie w Polsce moda na piwa bezalkoholowe. Dlatego zaproponowaliśmy browarowi “Inne beczki”, aby napisał historię libacji na skwerku na nowo – mówi Marcin Sikorski, dyrektor kreatywny w Agencji Nie Do Ogarnięcia

W efekcie dziś na portalu internetowym Gazety Wrocławskiej ukazał się artykuł “Libacja w 10. rocznicę Libacji na skwerku”. Historia fikcyjnej libacji potoczyła się podobnie jak 10 lat temu – nikogo nie ukarano. Tym razem jednak funkcjonariusze odkryli, że na miejscu grupa kobiet i mężczyzn raczyła się smakiem… bezalkoholowego piwa FREE IPA z browaru Inne Beczki. 

Free IPA jak na przedstawiciela stylu India Pale Ale przystało jest potężnie nachmielona – w tym wypadku amerykańskimi chmielami, którym piwo zawdzięcza cytrusowe i żywiczne aromaty. Przełamujemy tym piwem stereotyp piwa bezalkoholowego, jako jasnego napoju bez wyrazu, a samą akcją chcemy zwrócić uwagę, że jego smakiem można się cieszyć wszędzie, nawet na miejskim skwerku – wyjaśnia Kapitan Innych Beczek, Jakub Szulczewski. 

Akcję wspiera serwis “Nagłówki nie do ogarnięcia” należący do Agencji Nie Do Ogarnięcia. Browar Inne Beczki w swoich social media organizuje natomiast konkurs, w którym poszukuje innych skwerków, na których z przyjemnością można napić się bezalkoholowego piwa. 

Link do artykułu: 

Jeden komentarz

Dodaj odpowiedź

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Allegro lektury

    Smolasty: „Lubię, kiedy kobieta…” Allegro Lektury 2.0

    Wskaźnik konwersji

    Konwersja – prosty sposób na sprawdzenie skuteczności działań marketingowych