w

VML Poland z digitalową odsłoną kampanii Activia Challenge

Vml poland z digitalową odsłoną kampanii activia challenge

Agencja VML Poland odpowiada za digitalową część kampanii Activia Challenge, w ramach której realizowany jest cykl video-coachingu, prowadzonego przez mentorkę i trenerkę biznesu Olgę Kozierowską, znaną szerzej kobietom z programu Sukces Pisany Szminką.

Video-coaching prowadzony przez Olgę Kozierowską, ambasadorkę kampanii Activia „Live InSync”, składa się z 4 odcinków dostępnych na kanale YouTube marki Activia. Celem cyklu filmów jest pomoc kobietom odpowiednio zaplanować, podejść do realizacji i wytrwać mimo kryzysów w noworocznych aspiracjach.

Do tej pory opublikowano trzy części cyklu:

Wyzwanie Activii odcinek 1: powiedz, czego pragniesz?

Wyzwanie Activii odcinek 2: powiedz, jak osiągniesz cel?

Wyzwanie Activii odcinek 3: powiedz, jak utrzymasz motywację?

Kampania jest wspierana między innymi działaniami reklamowymi w serwisie Facebook.

Kampanię Activia Challenge realizują agencje Y&R, VML Poland oraz dom mediowy Mediacom.

Niezbędnik start-upowy: mam pomysł na apkę mobilną - ile i za co zapłacę?

Niezbędnik start-upowy: mam pomysł na apkę mobilną – ile i za co zapłacę?

K2 otwiera się na konsulting

K2 otwiera się na konsulting