in

Byss przygotowała na zlecenie Kross akcję specjalną Kross Spring Challenge

Byss przygotowała na zlecenie kross akcję specjalną kross spring challenge

Agencja Byss przygotowała i poprowadzi dla marki Kross specjalną akcję, która będzie miała miejsce zarówno w internecie jak i w aplikacji Endomondo. Akcja pod hasłem Kross Spring Challenge skierowana jest do wszystkich, którzy uprawiają sporty rowerowe.

Agencja Byss opracowała koncepcję, zajęła się wdrożeniem i realizacją akcji na zlecenie firmy Kross, będącej największym polskim producentem rowerów.

Przygotowany przez agencję Byss konkurs Kross Spring Challenge właśnie startuje i będzie się toczył do połowy czerwca zarówno w sieci jak i, zgodnie ze sportowym charakterem marki, bezpośrednio w aplikacji Endomondo, służącej do monitorowania i śledzenia aktywności uprawianych sportów przy użyciu GPS.

Uczestnicy konkursu mają do dyspozycji cztery różne wyzwania, w zależności od własnych preferencji i upodobań: mogą jak najszybciej przejechać 3 kilometry, pokonać jak najwięcej kilometrów, spalić jak najwięcej kalorii lub konkurować z innymi uczestnikami w liczbie aktywnych minut podczas treningu.
Zwycięzcy poszczególnych wyzwań nagradzani będą upominkami od Kross, natomiast liczba nagród do zdobycia w poszczególnych wyzwaniach będzie rosła w miarę wzrostu liczby podejmujących je uczestników.
Ci, którzy zmierzą się ze wszystkimi czterema wyzwaniami i podzielą się zdjęciem swojego roweru, zawalczą o nagrodę główną, którą będzie zaproszenie do udziału w dwudniowych weekendowych testach modeli z najnowszej kolekcji Kross 2016, w malowniczych okolicach Świeradowa Zdroju wraz pobytem w ekskluzywnym SPA Malinowy Dwór w tym mieście.

Poza stworzeniem koncepcji konkursu i jego mechaniki, Byss odpowiada także za stworzenie dedykowanej konkursowi podstrony, oraz przygotowanie materiałów kreatywnych na potrzeby kampanii Kross Spring Challenge w internecie i w mediach społecznościowych.

Kross Spring Challenge to kolejna akcja przygotowana przez agencję Byss dla marki Kross w tym roku – kilka tygodni temu miał miejsce konkurs „Dołącz do najlepszych”, Obydwie te akcje wpisują się w główne hasło marki Kross – „Dwa koła, jedna pasja”, obydwie spełniają też strategiczny cel, którym jest wspomaganie budowania wizerunku Kross, jako marki związanej ze sportem i zdrowym trybem życia.

Więcej o konkursie: http://www.kross.pl/konkurs/endomondo/dolacz

Twarzą zarówno obecnej jak i poprzedniej akcji jest Maja Włoszczowska polska kolarka górska, wicemistrzynia olimpijska z Pekinu, złota medalistka Mistrzostw Świata w wyścigu elity MTB oraz w maratonie MTB, wielokrotna wicemistrzyni i mistrzyni Europy oraz wielokrotna mistrzyni Polski w cross-country.
Byss współpracuje z firmą Kross od czterech lat, pracując zarówno dla samej marki jak i przedsięwzięcia Kross Racing Team. Na początku br. agencja przygotowała strategię komunikacji nowej odsłony Kross Racing Team, której istotną częścią było dołączenie do zespołu właśnie Mai Włoszczowskiej, polskiej mistrzyni kolarstwa górskiego.
Na potrzeby budowania wizerunku marki Kross jako związanej ze sportem, w szczególności z kolarstwem górskim, podstrona Kross Racing Team działająca wcześniej w ramach www.kross.pl została przez Byss rozwinięta do pełnoprawnej strony www, która działa pod adresem www.krossracingteam.pl

Źródło: mat. pras.

Jesteś lepszy niż ta praca – kolejny etap kampanii codemedia dla monster polska

Jesteś lepszy niż ta praca – kolejny etap kampanii Codemedia dla Monster Polska

Amica rusza z kampanią reklamową dla nowej linii produktów

Amica rusza z kampanią reklamową dla nowej linii produktów