Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Amica rusza z kampanią reklamową dla nowej linii produktów

Amica Wronki S.A., największy polski producent sprzętu AGD, 15 maja wystartowała z kampanią reklamową dla nowej linii inteligentnych sprzętów do zabudowy Amica IN. z segmentu premium. Działania reklamowe, przewidziane dla nowych urządzeń, obejmują aktywność w telewizji, internecie oraz w punktach sprzedaży.

Pierwsze filmy reklamowe nowej linii Amica IN., w formie billboardu sponsorskiego, zostały wyemitowane 15 maja w największych stacjach ogólnopolskich: TVN, Polsat, TVP oraz dodatkowo w stacjach tematycznych.

Działania wzmocnione są również silną kampanią w Internecie, przy wykorzystaniu szerokiego wachlarza narzędzi i formatów (banery statyczne i animowane, linki sponsorowane i filmy produktowe). W komunikacji wyeksponowany zostanie zarówno inspirujący design nawiązujący do światowych trendów, jak również innowacyjne rozwiązania technologiczne.

czytaj:   Agnieszka Radwańska będzie promować Amikę

W ramach działań promocyjnych, 15 maja, wystartował również landing page www.amica.pl/in, gdzie szczegółowo prezentowane będą poszczególne urządzenia z nowej linii Amica IN., zarówno od strony wizualnej, jak i użytkowej. Internauci będą mieli możliwość zapoznania się z interaktywnymi modelami produktów oraz wizualizacjami, przedstawiającymi nowoczesne i innowacyjne funkcje.

Swoją obecność Amica IN. zaznaczy również w mediach społecznościowych (m.in.Facebook, Youtube).
Aktywność reklamowa dotyczyć będzie również punktów sprzedaży. W sklepach pojawią się materiały POSM oraz ekspozytory.
Kampania reklamowa wsparta zostanie działaniami public relations oraz działaniami niestandardowymi: cyklem eventów w największych miastach Polski, w ramach których konsumenci będą mieli możliwość bezpośredniego kontaktu z produktem.

czytaj:   Value Media (Group One) wygrał przetarg na obsługę Fibaro, najbardziej innowacyjnego producenta inteligentnych rozwiązań do domu

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media. Przygotowaniem landing page zajęła się agencja VMR. Komunikację PR prowadzi Monday PR.

Amica IN. – inteligentne AGD

Amica IN. to nowoczesna, ekskluzywna linia sprzętów AGD, które w stylowej oprawie kryją inteligentne wnętrze. Inspirujący design urządzeń nawiązuje do światowych trendów w projektowaniu wnętrz. Trzy modne odcienie, w których występują urządzenia – black magic, manhattan beige oraz pure white – nadadzą charakteru nowoczesnym kuchniom bez względu na styl wykończenia. Nagrody i wyróżnienia przyznane linii Amica IN. (iF Design Award, a także Red Dot Award w kategorii Product Design) jeszcze zanim urządzenia pojawiły się na rynku, stanowią potwierdzenie wysokich kompetencji Amiki w obszarze wzornictwa. Nowa linia Amica IN. to jednocześnie innowacyjne i inteligentne produkty, w których zastosowano najnowocześniejszą technologię. Wykorzystanie możliwości jakie daje Internet Rzeczy, pozwala na komunikowanie się między sobą poszczególnych sprzętów, zaś zaawansowane funkcje, wpływają na komfort i bezpieczeństwo użytkowania.