w

Jesteś lepszy niż ta praca – kolejny etap kampanii Codemedia dla Monster Polska

Jesteś lepszy niż ta praca – kolejny etap kampanii codemedia dla monster polska

W niedzielę, 17 maja wystartował kolejny etap kampanii „Jesteś lepszy niż ta praca” Monster Polska, którą przygotował Codemedia – największy, niezależny dom mediowy. Kampania obejmuje swym zasięgiem lokalne rozgłośnie radiowe oraz Internet.

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku monsterpolska.pl, jako portalu pracy i kariery dla kandydatów, którzy szukają pracodawcy oraz zachęcenie ich do podjęcia próby znalezienia lepszej posady.

„Nasza kampania ma na celu zmotywowanie kandydatów, zarówno tych aktywnie poszukujących pracy, jak i tych pracujących do rozpoczęcia poszukiwania lepszego i ciekawszego miejsca realizacji zawodowych aspiracji. Aktualne działania w radiu i Internecie są kontynuacją zimowej odsłony kampanii medialnej przygotowanej przez dom mediowy Codemedia.” – podkreśla Małgorzata Majewska, Marketing Manager Monster Polska.

Działania komunikacyjne skierowane są do osób aktywnych zawodowo mieszkających w dużych miastach.

Obecna kampania radiowa obejmuje swoim zasięgiem Warszawę i Wrocław. W kolejnych miesiącach planowane są kolejne miasta. Stacje radiowe to Eska, RMF Maxxx, Eska Rock i Radio Rock.

„Kampania radiowa bazuje na 15” spotach i jest kontynuują styczniowej kampanii telewizyjnej. Zostanie ona wsparta kampanią w YouTubie, a w celu zbudowania interakcji z użytkownikiem użyjemy bannerów towarzyszących oraz nowych kart pojawiających się na spocie po prawej stronie. Karty YouTube maja zastąpić wkrótce mało estetyczne adnotacje. 4 różne spoty będą wykorzystane w TrueView InStream w serwisie YouTube oraz kampanii Google LightBox.” – tłumaczy Bartosz Ziętek Group Account Director w Codemedia.
Kampania Lightbox również będzie nastawiona i rozliczana za interakcję z użytkownikiem. Każdy spot będzie kierowany na serwisy dopasowane do danej grupy zawodowej.
Codemedia jest partnerem strategicznym Monster Polska Sp. z o.o. od grudnia 2014r.

Źródło: mat. pras.

Rewolucja w zakupach spożywczych online. Startuje projekt merlinfood

Rewolucja w zakupach spożywczych online. Startuje projekt Merlinfood

Byss przygotowała na zlecenie kross akcję specjalną kross spring challenge

Byss przygotowała na zlecenie Kross akcję specjalną Kross Spring Challenge