Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

„Dzień drzemki w pracy” – IKEA Łódź ponownie namawia łodzian do spania w nietypowych miejscach

W ubiegłym roku IKEA Łódź zaskoczyła łodzian nietypową akcją w przestrzeni miejskiej. Z okazji „Dnia spania w miejscach publicznych”, przypadającego 26 lutego, zorganizowała happening z udziałem młodych ludzi, śpiących w charakterystycznych punktach Łodzi. Nie były one przypadkowe – wcześniej z czołowym portalem regionalnym przeprowadzono sondę, w której łodzianie wskazali, w jakich miejscach publicznych najczęściej zdarza im się drzemać.

W tym roku IKEA Łódź poszła o krok dalej – zachęcała łodzian do spania w pracy. Wszystko z okazji przypadającego na 12 marca „Dnia drzemki w pracy”.

Insight – „Sen w ciągu dnia poprawia naszą kreatywność”

Polska znajduje się w czołówce najbardziej zapracowanych narodów. Przez zapracowanie śpimy coraz krócej, a to odbija się na naszym zdrowiu i na naszej pracy.
Jak donoszą amerykańscy naukowcy, krótka drzemka w środku dnia może zdziałać cuda. Pozwala bowiem zregenerować siły, poprawia pamięć i koncentrację oraz sprawia, że odzyskujemy kreatywność. Może być o wiele bardziej efektywna niż filiżanka mocnej kawy. Ma to znaczenie zwłaszcza, jeśli przez 8 godzin siedzimy przy komputerze i wykonujemy zawód wymagający od nas miliona pomysłów na minutę. Sen wpływa pozytywnie nie tylko na nasze samopoczucie, ale także i zdrowie – zmniejsza ryzyko zawału serca i reguluje ciśnienie. Optymalna długość drzemki wynosi od 20 do 45 minut.

czytaj:   Agencja Brave Brain S.A. z nowymi klientami

IKEA Łódź_Dzień drzemki w pracy (1)

Pracodawcy coraz większą wagę przykładają do zarządzania efektywnością pracy. Tworzą pokoje relaksu dla pracowników, oferują karty uprawniające do zajęć sportowych, organizują wyjazdy integracyjne – najczęściej na świeżym powietrzu. Wszystko to ma na celu poprawę koncentracji pracowników w ciągu dnia.

IKEA Łódź zachęca łodzian do drzemki w pracy

IKEA Łódź postanowiła przypomnieć łodzianom o wyjątkowym święcie, jakim jest „Dzień drzemki w pracy”, który przypadł w tym roku w czwartek – 12 marca. Tego dnia o poranku, na trzech dużych, łódzkich skrzyżowaniach pojawiły się hostessy i hości, ubrani w czerwone szlafroki IKEA. Od godz. 7.30 do 9.30 rozdawali łodzianom, zmierzającym do pracy lub na uczelnię, miękkie, przytulne poduszki. Do wyboru były różne kolory i wielkości – klasyczne jaśki i nieco większe, ozdobne poduszki. Łącznie rozdanych zostało 650 sztuk.

czytaj:   Najbardziej internetowy film instruktażowy

IKEA Łódź_Dzień drzemki w pracy (5)

Poduszka na dzień dobry

Akcja IKEA Łódź miała na celu wsparcie asortymentu wyposażenia sypialni. Od 11 do 17 marca obowiązywała bowiem oferta promocyjna, skierowana do Klubowiczów IKEA Family – 15% na wszystkie poduszki i poszewki dekoracyjne.

Zaangażowanie mediów lokalnych

W wydarzenie zaangażowane zostały także lokalne media. Przedstawiciele IKEA Łódź wkroczyli o poranku do najważniejszych łódzkich redakcji i przekazali ich pracownikom miękkie, przytulne poduszki. Lokalna stacja telewizyjna zrealizowała również materiał z akcji rozdawania poduszek na jednym z łódzkich skrzyżowań.

czytaj:   Mint Media wzmacnia dział strategii i kreacji

Pomysł świętowania „Dnia drzemki w pracy” spotkał się z entuzjastycznym odbiorem ze strony przechodniów i mediów. Nic dziwnego – kto z nas nie chciałby otrzymać z samego rana tak miłego prezentu.

IKEA Łódź_Dzień drzemki w pracy (4)

Pomysłodawcami akcji byli: 38PR & Content Communication oraz dział marketingu IKEA Łódź. Za koordynację odpowiadała agencja 38PR & Content Communication