Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Comfitura obsługuje markę Timotei w internecie

Agencja interaktywna Comfitura (należąca do Focus Media Group) wygrała przetarg firmy Unilever na kompleksową obsługę marki Timotei w internecie. Poprzednio za te działania odpowiadało OS3.

W ramach umowy Comfitura jest odpowiedzialna za obecność i komunikację produktów do pielęgnacji włosów marki Timotei w internecie, oraz m.in. za przygotowanie i realizację kampanii reklamowych. Agencja zajmuje się również rozbudowanymi działaniami marki w serwisach społecznościowych, które obejmują prowadzenie polskiego profilu Timotei na Facebooku oraz YouTube – w tym tworzenie autorskiego kontentu i realizację cyklicznych aktywacji konsumenckich.

czytaj:   Francuska Zupa Cebulowa Knorr numerem 1 w Polsce?

Comfitura będzie także odpowiadała za współpracę marki z blogosferą.

Źródło: mat. pras.