Twister, marka należąca do Unilever, w partnerstwie z siecią sklepów Żabka, zakończyła swoją letnią akcję „Rozkręć się z Twisterem” z imponującym wynikiem. Akcja, która miała na celu wyłonienie młodych talentów i ich udział w Twister Camp, przekazała 130 tysięcy złotych na rzecz Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Ostateczne wydarzenie odbyło się 25 sierpnia i zakończyło kampanię, która zyskała ogromny zasięg w mediach społecznościowych.
Kampania, prowadzona przy wsparciu znanych TikTokerów, dotarła do ponad 10 milionów osób, generując ponad 150 milionów wyświetleń. „Jesteśmy dumni z tego, że możemy organizować takie akcje.
Bardzo cieszy nas pozytywny odbiór i zachęca do kontynuacji podobnych działań w zgodzie z naszymi zasadami dotyczącymi odpowiedzialności społecznej,” powiedział Adam Gajczewski, Head of Marketing Ice Cream w Unilever Polska.
Do akcji można było dołączyć przez zakup dowolnego smaku loda Twister w sklepach Żabka i nagranie wideo, w którym uczestnicy prezentowali swoje talenty. Kampania zdobyła wsparcie od Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, zajmującej się między innymi problemem mowy nienawiści w internecie.