w

Jan Roman w domu mediowym Carat

Jan roman

Do zespołu domu mediowego Carat, należącego do Grupy Dentsu Aegis Network Polska, dołączył Jan Roman. Objął stanowisko new business & business development directora.

Jako new business & business development director Jan Roman zajmie się pozyskiwaniem klientów dla domu mediowego Carat. Wcześniej funkcję tę pełnił Artur Malinowski, który w kwietniu 2017 roku objął stanowisko dyrektora zarządzającego tej spółki.

Przez ostatnie 12 lat Roman pracował w spółkach Omnicom Media Group. Jego klientami byli m.in.: Wizz Air, Carlsberg Polska czy Unilever. Projekty prowadzone przez Romana dla marek Axe i Rexona zdobyły MIXX Awards. Od lutego 2016 roku zajmował stanowisko business development directora w PHD Media Direction, kilka miesięcy później jego odpowiedzialność poszerzyła się o jeszcze jedną firmę z Media Direction Group Poland – Media Direction OMD. Przez ten czas do portfolio klientów agencji dołączyli m.in. Nationale Nederlanden, Pizzaportal czy Wargaming.

Jan Roman studiował socjologię na Uniwersytecie Warszawskim. To także autor hasła promującego stolicę: „Zakochaj się w Warszawie”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

"możesz mi nawrzucać" traficar i ikea kraków z pierwszymi w polsce samochodami dostawczymi na minuty

„Możesz mi nawrzucać” Traficar i IKEA Kraków z pierwszymi w Polsce samochodami dostawczymi na minuty

Kate von d

K2 Media dla Kat von D Beauty