Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Jak skutecznie wyjść poza friendzone?

Czas liceum to czas imprez, szalonych przygód ze znajomymi czy pierwszych miłości. Cornetto sprytnie wykorzystało tę tematykę do stworzenia, dzięki Mofilm i A Taste of Space, nowego spotu.

Historię dwójki przyjaciół przeciwnej płci śledzimy od momentu, gdy chłopak planuje zaprosić swą wybrankę serca na studniówkę. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że film osadzony na YouTube (oraz Vimeo) przyjął formę niekonwencjonalną. Podczas oglądania doświadczymy manipulacji dźwiękiem w taki sposób, abyśmy czuli się jak główny bohater. Mamy również możliwość zobaczenia historii “z dwóch stron” dzięki przyciskom po prawej stronie okna, gdzie możemy dowolnie zmieniać perspektywę.

czytaj:   Universal McCann z Energią dla firm

Do obejrzenia spotu polecamy naszykować słuchawki i przygotować się na napływ pozytywnych emocji 😉

Marka: Unilever/Cornetto

Agencje dpowiedzialne: Mofilm i A Taste of Space