w ,

Dove zmienia reklamy na Facebooku

the ad makeover2

Nowa aplikacja Dove rozprzestrzenia na facebooku pozytywne wiadomości reklamowe skierowane do kobiet.

the ad makeover2

Reklamy kosmetyków odmładzających lub wyszczuplających wmawiają wielu kobietom, że są otyłe, brzydkie i koniecznie muszą poprawić swój wygląd. Stworzona przez Dove aplikacja The Ad Makeover pozwala zmieniać wprowadzające w kompleksy reklamy na takie, które są miłe i dodają kobietom pewności siebie. Użytkowniczki aplikacji mają możliwość własnego tworzenia takich pozytywnych reklam.

Zobaczcie sami:

 

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lg_jbSP-F2o&feature=player_embedded#![/youtube]

 

Obecnie aplikacja jest dostępna jedynie w Australii i Brazylii. Jej popularność zadecyduje o wprowadzeniu w kolejnych krajach.

 

fitellajeansikona

„Pokochaj markowe jeansy” – ruszyła wspólna promocja konsumencka marek Fitella i Answear.com

ikona25

Nowa kampania reklamowa Nikon Polska