w

„Czas tworzy wartość” – niestandardowa kampania dewelopera ze zdjęciami Jacka Poremby

Opacka
opacka

Trójmiejski deweloper Invest Komfort stawia na nieszablonowe rozwiązania nie tylko w architekturze, ale też w komunikacji marketingowej. Dla swojej inwestycji Opacka w Gdańsku Oliwie przygotował zjawiskową kampanię, która nawiązuje do malarstwa baroku.

Kampania prowadzona pod hasłem: „Czas tworzy wartość” przedstawia cztery portrety: kobiety, mężczyzny, chłopca oraz psa, odwołujące się stylistycznie do malarstwa XVII wieku. Ich zadaniem jest połączenie przeszłości z teraźniejszością, oddanie klimatu nowoczesnych apartamentów wkomponowanych w historyczne otoczenie. Dlatego każdy z bohaterów, obok typowej dla baroku stylizacji, posiada współczesny rekwizyt: szminkę, kij do golfa, bezprzewodową słuchawkę. Skąd pomysł na wykorzystanie sztuki w kampanii inwestycji? 

Osiedle wyróżnia się architekturą i dopracowaniem najmniejszego szczegółu. Jest kameralne i zlokalizowane w sąsiedztwie zabytkowej archikatedry oraz Parku Oliwskiego, gdzie na każdym kroku czuje się bogactwo historii. 

Poszukiwaliśmy języka wizualnego odpowiedniego dla DNA tego miejsca. Oliwa ma 800 lat bogatej historii i wspaniałe widoki na przyszłość. Elementy współczesne i te z przeszłości przenikają się, tworząc harmonijną całość – mówi Michał Ciomek, członek zarządu Invest Komfort.

Sztuka jest mostem łączącym przeszłość z teraźniejszością. Ponadto wysokiej klasy architektura, podobnie jak sztuka, ma ponadczasową wartość. Opacka jest jedną z najbardziej interesujących inwestycji w naszym portfolio. To produkt dla koneserów i kolekcjonerów wyjątkowych nieruchomości. Kampania „Czas tworzy wartość” pokazuje, że można prowadzić komunikację marketingową nieruchomości w sposób niestandardowy i zaskakujący – dodaje Anna Tuzek, dyrektor marketingu Invest Komfort.

Kampanię można zobaczyć w kanałach digital, w mediach społecznościowych, prasie, TV oraz na nośnikach outdoor. Obok inspirowanych sztuką layoutów, częścią kampanii jest film dokumentujący pracę nad projektem oraz strona internetowa kampanii www.opacka-oliwa.pl

„czas tworzy wartość” – niestandardowa kampania dewelopera ze zdjęciami jacka poremby

„czas tworzy wartość” – niestandardowa kampania dewelopera ze zdjęciami jacka poremby

Kontekst historyczny i lokalizacyjny wymagał od nas pełnej atencji. Dlatego do współpracy zaprosiliśmy najwyższej klasy twórców: legendarnego portrecistę Jacka Porembę, wielokrotnie nagradzaną kostiumografkę Katarzynę Lipińską oraz reżysera filmów dokumentalnych Macieja Puczyńskiego – informuje Norbert Miętki, koordynator kampanii Invest Komfort. 

Za strategię oraz kreację odpowiada agencja Communication Unlimited, która współpracuje z Invest Komfort od 2020 roku. Producentem sesji i filmu jest Film Reaktor.

 

Inspiracja barokowym malarstwem to nie przypadek. Tamten czas to Złoty Wiek w historii Gdańska. W pracy nad kampanią wspierali nas eksperci z Muzeum Narodowego. Zależało nam, by uchwycić ducha malarstwa tamtego czasu i przy jego pomocy opowiedzieć bardzo współczesną historię – informuje Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

To nie pierwsze tak wyjątkowe przedsięwzięcie marketingowe Invest Komfort. Ćwierćwiecze istnienia firma świętowała kampanią „Twórcy czasu i przestrzeni” www.tworcyinvestkomfort.pl, której oś stanowił serial dokumentalny opowiadający o architektach, inżynierach, rzemieślnikach i artystach zaangażowanych w tworzenie inwestycji.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Majonez sentione

Majonez Winiary jest obecnie najpopularniejszy w polskim Internecie – ale w negatywnym kontekście

Halfprice kampania reklamowa

HalfPrice z kampanią wiosna-lato