w ,

E-sprzedaż w modzie

E-sprzedaż w modzie

Już 24 września w Business Centre Club w Warszawie odbędzie się e-commerce innovations – pierwsza w Polsce specjalistyczna konferencja o sprzedaży internetowej dla branży mody.

E-commerce innovations jest imprezą konferencyjno-wystawienniczą poświęconą sprzedaży w internecie. To jedyne tego typu wydarzenie w stu procentach dedykowane sektorowi mody. Podczas najbliższej edycji, która odbędzie się 24 września 2013 r. w Business Centre Club, będzie można posłuchać 10 specjalistycznych wykładów prowadzonych przez praktyków, najlepszych specjalistów z branży. Opowiedzą oni o trendach w e-commerce oraz zaprezentują ciekawe case’y internetowych sklepów modowych.

Konferencji towarzyszyć będzie panel dyskusyjny ekspertów pt. „Trendy e-commerce w branży mody”. Wiedzę na temat sprzedaży internetowej będzie również można poszerzyć odwiedzając stoiska Partnerów konferencji. Na zwiedzających będzie tam bowiem czekało ponad 20 ekspertów e-commerce, którzy chętnie udzielą porad i odpowiedzą na indywidualne pytania uczestników konferencji.

W przeciwieństwie do masowych imprez e-commerce, organizatorzy stawiają na ściśle sprofilowaną elitarną grupę odbiorców obejmującą tylko przedstawicieli firm z branży mody, dzięki czemu uda się stworzyć atmosferę sprzyjającą wymianie profesjonalnej informacji i integracji branży.

Program e-commerce innovations:

9.00 Rejestracja gości

10.00 „Skuteczny SMS marketing w branży mody. Przykłady kampanii SMS. Wyniki badań konsumenckich”, Serwer SMS

10.20 „Jak trafić do klientów 2.0. – nowy wymiar PR i marketingu w e-commerce”, Marcin Rutkowski, i-sklep

10.50 „Przyspiesz pracę, tnij koszty, sprzedawaj więcej. Automatyczna fotografia produktowa 2D/360*/3D w branży fashion”, Robert Wiącek, Orbitvu

12.10 „Commerce bardziej smarter w branży odzieżowej”,

12.30 „One Stop E-commerce – jak optymalnie obsłużyć e-sklep? Kompleksowy outsourcing rozwiązań informatyczno-logistycznych B2C i B2B na przykładzie sieci handlowej 5.10.15”, Przemysław Klich, Arvato

12.50 „Strefy Marek na Ceneo Moda”, , Ceneo

13.05 „Efektywna sprzedaż ubrań i dodatków w sieci. Co zrobić, żeby zmniejszyć efekt ROPO, a wydatki na reklamę nie poszły na marne?”,

14.20 „Skup się na marketingu, a logistykę powierz specjalistom. Logistyka e-handlu w branży odzieżowej”,

14.35 „Moda na Responsive Web Design, czyli skuteczne sklepy internetowe”, Mateusz Kowalczyk, i-sklep

14.50 „Mobil e-commerce”, Andrzej Ogonowski, SMSAPI

15.05 Trendy w e-commerce – panel dyskusyjny

15.35 Podsumowanie

Na imprezę bezpłatny wstęp mają wyłącznie przedstawiciele firm odzieżowych i obuwniczych (producenci, dystrybutorzy ubrań, dodatków, obuwia) oraz sklepów – zarówno stacjonarnych, jak i internetowych.

Parter Główny: i-sklep

Partnerzy Strategiczni: Arvato, Serwer SMS, Fast White Cat , Orbitvu, ODL Retail. Partnerzy Biznesowi: SMSAPI, Ceneo, Trusted Shops, Codemedia, Difinit, Quartic, Trade Tracker, Logistyka e–handlu, AdTaily, LeadR, Partnerzy: Trol Intermedia, TopShow3D. Organizator: Promedia Jerzy Osika

Więcej o imprezie na stronie http://www.promedia.biz.pl/pl,aktualnosci,6/e-commerce-innovations,d594.html

e_commerce_plakat

Raport Kulturyzator Frugo

Jak kulturyzator Frugo ukulturalniał Wykop.pl – case study

O projektowaniu książek, kreatywności i o tym jak lubić to co się robi - rozmawiamy z Hipopotam Studio

O projektowaniu książek, kreatywności i o tym jak lubić to co się robi – rozmawiamy z Hipopotam Studio