in ,

Emilia Stasiak-Witkowska head of creative digital w VerdeAgency

Verdeagency powstała na początku czerwca tego roku. Została założona przez współtwórców red8 - piotra potorskiego (ostatnio pełniącego rolę growth officera i client portfolio officera w red8/ dentsu), jerzego przeździeckiego (ostatnio creative directora w red8 i tsl directora w dentsu) oraz jarosława króla (ostatnio commercial and compliance partnera w dentsu). Emilia stasiak-witkowska_verdeagency

Do zespołu VerdeAgency, agencji założonej z początkiem czerwca przez Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla dołączyła Emilia Stasiak-Witkowska obejmując stanowisko Head of Creative Design. Wcześniej związana była między innymi z 2012 Agency.

Stasiak-Witkowska na stanowisku head of creative digital będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania kreatywne dla klientów agencji w obszarach digitalowych, z wykorzystaniem nowych technologii i AI oraz wsparcie dla kampanii ATL.

Dla nas to bardzo ważny transfer, ponieważ istotnie wzmacnia kompetencje agencji w zakresie komunikacji w kanałach digital. Udało nam się znaleźć osobę, która jest niesamowicie zdolna i odważna kreatywnie, ale też doskonale rozumie nie tylko proces współpracy z klientem, ale również ograniczenia i wyzwania produkcyjne. A to istotnie pomaga w procesie twórczym, który ma zakończyć się zrealizowanym projektem a nie kolejnym pomysłem, który pozostaje na kartce papieru czy slajdzie prezentacji – mówi Piotr Potorski. współzałożyciel i Partner Zarządzający VerdeAgency. 

Zawsze pragnęliśmy, aby Verde było miejscem, którego wartość tworzą wyjątkowe osoby – utalentowane i ambitne. Emilia ze swoim świeżym spojrzeniem i wrażliwością, doskonale wpisuje się w tę wizję. Jest silna i zdecydowana, więc nie ma na co czekać – idziemy razem „po złoto”! – mówi Jerzy Przeździecki, współzałożyciel i Partner Zarządzający VerdeAgency.

Emilia zdobywała doświadczenie w działach client service agencji takich jak Cut The Mustard, LiquidThread czy 2012 Agency. W 2020 r. przeszła na stronę klienta i dołączyła do działu marketingu IKEA. Następnie jako copywriterka zasiliła dział kreacji OS3, Saatchi&Saatchi oraz 2012 Agency, gdzie razem z Joanną Puacz tworzyły team kreatywny.

Pracowała dla takich klientów, jak Intrermarché, Żywiec, Wedel, RTV Euro AGD, Maspex, Lidl, Polin, Carrefour, Douglas i Rolmlecz.

Jest absolwentką stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła także produkcję filmową i telewizyjną w Warszawskiej Szkole Reklamy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Influencer marketing

Czy influencer marketing lepiej robić inhouse czy przez agencję?

Krystyna czubówna, sara james i bartłomiej topa

Krystyna Czubówna, Sara James i Bartłomiej Topa x Coca-Cola