11 maja wystartowała najnowsza kampania reklamowa Milki – Ostatnia Kostka – którą na zlecenie Mondelez Polska przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska – dom mediowy Carat Polska we współpracy z Posterscope Polska. Za adaptację konceptu globalnego i prace kreatywne odpowiada agencja VML. Działania w social media prowadzi agencja Next.
W swojej najnowszej kampanii Milka zachęca do podzielenia się Ostatnią Kostką czekolady z najbliższą osobą. Do sklepów trafiła limitowana edycja tabliczek, w których brakuje jednej – Ostatniej Kostki. Producent zachęca do dzielenia się Ostatnią Kostką czekolady z kimś bliskim, kimś wyjątkowym, tym samym Ostatnia Kostka staje się słodkim symbolem przyjaźni i bliskości.
Konsumenci mogą wziąć udział w promocji na dwa sposoby: po zakupie specjalnej tabliczki czekolady oraz rejestracji w serwisie www.fioletowastrona.pl mogą wysłać jedną z 60 tyś. prawdziwych kostek, lub za pomocą kreatora na www.fioletowastrona.pl stworzyć dedykowaną wirtualną kostkę.
Aktywacja wspierana jest zintegrowanymi działaniami obejmującymi 15 sekundowe spoty w ogólnopolskich i tematycznych stacjach TV, działania outdoor (citylighty) na teterenie całej polski, aktywacje POS w sklepach, a także komunikację w social media. Działania w internecie obejmują kampanię display, reklamę video w serwisch VOD, oraz komunikację w digitalu (YouTube).
Za zaplanowanie i egzekucję strategii oraz zakup mediów odpowiadają dom mediowy Carat Polska oraz Posterscope Polska. Za adaptację konceptu globalnego i prace kreatywne odpowiada agencja VML. Działania w social media prowadzi agencja Next.