w

Milka rusza z aktywacją konsumencką: A Ty? Komu wyślesz swoją ostatnią kostkę?

Milka rusza z aktywacją konsumencką: a ty? Komu wyślesz swoją ostatnią kostkę?

11 maja wystartowała najnowsza kampania reklamowa Milki – Ostatnia Kostka – którą na zlecenie Mondelez Polska przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska – dom mediowy Carat Polska we współpracy z Posterscope Polska. Za adaptację konceptu globalnego i prace kreatywne odpowiada agencja VML. Działania w social media prowadzi agencja Next.

W swojej najnowszej kampanii Milka zachęca do podzielenia się Ostatnią Kostką czekolady z najbliższą osobą. Do sklepów trafiła limitowana edycja tabliczek, w których brakuje jednej – Ostatniej Kostki. Producent zachęca do dzielenia się Ostatnią Kostką czekolady z kimś bliskim, kimś wyjątkowym, tym samym Ostatnia Kostka staje się słodkim symbolem przyjaźni i bliskości.

Konsumenci mogą wziąć udział w promocji na dwa sposoby: po zakupie specjalnej tabliczki czekolady oraz rejestracji w serwisie www.fioletowastrona.pl mogą wysłać jedną z 60 tyś. prawdziwych kostek, lub za pomocą kreatora na www.fioletowastrona.pl stworzyć dedykowaną wirtualną kostkę.

Aktywacja wspierana jest zintegrowanymi działaniami obejmującymi 15 sekundowe spoty w ogólnopolskich i tematycznych stacjach TV, działania outdoor (citylighty) na teterenie całej polski, aktywacje POS w sklepach, a także komunikację w social media. Działania w internecie obejmują kampanię display, reklamę video w serwisch VOD, oraz komunikację w digitalu (YouTube).

Za zaplanowanie i egzekucję strategii oraz zakup mediów odpowiadają dom mediowy Carat Polska oraz Posterscope Polska. Za adaptację konceptu globalnego i prace kreatywne odpowiada agencja VML. Działania w social media prowadzi agencja Next.

Cztery słynne osoby na przestrzeni 20 lat na zdjęciach getty images

Cztery słynne osoby na przestrzeni 20 lat na zdjęciach Getty Images

Engine zostaje wiodącą agencją mini polska

Engine zostaje wiodącą agencją MINI Polska