Agencja altavia.kamikaze utworzyła w swoich strukturach nowe stanowisko – Communication Director. Funkcję tę objęła Ewa Przyborowska, która odpowiadać będzie za całościowy nadzór nad komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną agencji.
Jest to powrót Ewy Przyborowskiej do altavia.kamikaze, po dłuższej macierzyńskiej przerwie. Przed odejściem na urlop macierzyński pełniła w agencji funkcję Account Director (agencja nazywała się wtedy Kamikaze, rebranding na altavia.kamikaze przeszła kilka miesięcy temu, wiosną br.).
Obecnie, na nowym stanowisku, w zakresie jej obowiązków znajdą się m.in. komunikacja zewnętrzna agencji, w tym media relations (we współpracy z agencją ŁubuDubu PR), relacje z otoczeniem branżowym czy wyłonienie najciekawszych projektów do konkursów branżowych itp., oraz komunikacja wewnętrzna – zarówno wewnątrz samej agencji, jak i w ramach Grupy Altavia.
Ewa zna agencję od środka, przepracowała kilka lat “na projektach”, zna więc pracowników, managerów i specyfikę pracy, co na pewno ułatwi jej poruszanie się w licznych tematach komunikacyjnych wewnątrz agencji i Grupy Altavia, jak i pozwoli identyfikować projekty i tematy ciekawe dla świata zewnętrznego, bo takich u nas nie brakuje – komentuje Michał Ryszkiewicz, Managing Partner w altavia.kamikaze.
Przed dołączeniem do Kamikaze w 2017 r. Ewa Przyborowska pracowała przez dłuższy czas w Digital One (późniejsze Deloitte Digital), na stanowisku Senior Account Manager. Odpowiedzialna była za zarządzanie zespołem accounckim pracującym m.in. dla firm: PepsiCo General Bottlers Poland (Lipton Ice Tea), McCormick (Kamis), Polkomtel, Teva, Valeant, Indesit/Hotpoint. Odpowiadała także za prowadzenie projektów (polskich i międzynarodowych), współtworzenie strategii marketingowych i obsługę przetargów.
W altavia.kamikaze od 2017 roku prowadziła zespół accouncki, pracujący m.in. dla marek Carlsberg Polska (głównie Somersby, Carlsberg, Karmi), Danone, Klosterfrau, Orange, Stock Polska. Wspierała także nowobiznesowe działania agencji, koordynując projekty przetargowe.