Dealz, sieć handlowa należąca do Pepco Group, wystartowała ze swoją pierwszą kampanią wizerunkową skierowaną do całej Polski.
Kampania, która potrwa przez 9 tygodni, ma na celu nie tylko zwiększenie rozpoznawalności marki, ale również utrzymanie świadomości jej obecności wśród stałych klientów. Reklamy będą emitowane w telewizji, radiu oraz na platformach VOD, a także w Internecie i mediach społecznościowych.
Kampania skupia się na promowaniu głównych korzyści, jakie oferują sklepy Dealz, takich jak szeroka oferta produktów międzynarodowych marek w atrakcyjnych cenach. Jest to pierwsza inicjatywa reklamowa Dealz na tak szeroką skalę, co wpisuje się w plany dynamicznego rozwoju firmy w Polsce. Do końca bieżącego roku sieć planuje otwarcie ponad 300 sklepów w kraju.
Projekt kampanii jest efektem współpracy z agencją Peppermint, a za produkcję wideo odpowiada agencja Graffiti Films wraz z duetem reżyserskim Jakubowska/Gronowski. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Fullsix Media (Havas Media Network).
Kolejne etapy kampanii można śledzić na oficjalnym kanale YouTube marki.