in ,

GoldenProduction – dom produkcyjny GoldenSubmarine

Goldenproduction

Agencja GoldenSubmarine powołała własny dom produkcyjny – GoldenProduction. Na czele nowej marki, zajmującej się kompleksową realizacją materiałów filmowych, stanęła doświadczona producentka Karolina Skwarek-Michałowska.

Nadszedł już czas, by uniezależnić się i ubiegać o zewnętrzne budżety – mówi Karolina Skwarek-Michałowska. Kręcimy reklamy, które sprzedają idee, promują usługi i produkty. Cieszę się, że będziemy wraz z zespołem pracować na swoją marką – podkreśla nowa szefowa GoldenProduction.

Jako GoldenSubmarine potrzebowaliśmy studia, które rozumie postdigitalowe czasy, gdzie nie tylko internet, ale i wideo są wszechobecne. Teraz to będzie możliwe – dodaje Marta Krysik, wiceprezeska GoldenSubmarine.

Budowa GoldenProduction to konsekwencja strategicznego rozwoju obszaru wideo i foto w agencji, który rozpoczął się 3 lata temu – wtedy właśnie Karolina Skwarek-Michałowska dołączyła do GoldenSubmarine. Pod jej okiem, na licznych planach zdjęciowych, powstawały materiały filmowe dla takich klientów jak NIVEA, LEGO, Grycan, E.Wedel, CEDC, Bionorica czy Internack.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

180heartbeats katarzyna olga jarecka, marta adamkowska, joanna wojtach, adam smereczyński, joanna bauer, marta tomczak, jakub skitek

Zmiany w dziale kreacji 180heartbeats + Jung von Matt

Influencer marketing

Czy influencer marketing lepiej robić inhouse czy przez agencję?