GONG wygrywa obsługę Grześków i Jutrzenka Petit Beurre z Grupy Colian.
GONG (Group One) będzie pracować dla wafelków Grześki i herbatników Jutrzenka Petit Beurre z portfolio Grupy Colian. Oferta GONG została wyłoniona w drodze przetargu. Obsługa marki wafelków impulsowych Grześki będzie obejmować w najbliższych miesiącach komunikację w kanale digital i mediach społecznościowych. Natomiast w przypadku marki herbatników Jutrzenka Petit Beurre, GONG zajmie się stałą obsługą strategiczno – kreatywną w kanałach ATL, BTL i digital.
Colian to prężnie działająca polska grupa kapitałowa. Działalność firm, wchodzących w skład Grupy Colian, skupia się na produkcji i dystrybucji artykułów spożywczych w obrębie trzech strategicznych dywizji biznesowych: słodyczy, kulinariów (przyprawy i bakalie) oraz napojów. W portfolio Grupy znajdują się doskonale znane polskim konsumentom marki: Goplana, Solidarność, Jutrzenka, Grześki, Familijne, Jeżyki, Akuku!, Appetita, Siesta oraz Hellena.
[podobne_jeżyki]