in

Google Day – Co każdy e-marketer powinien wiedzieć o narzędziach Google?

Google

18 maja 2016r. w Warszawie odbędą się warsztaty: „Google Day – Co każdy e-marketer powinien wiedzieć o narzędziach Google?”

Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 10% RABATU na udział w wydarzeniu: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2016/google2/formularz_pr10.php

Celem warsztatów jest:

– Poznanie kluczowych narzędzi – komercyjnych i bezpłatnych – udostępnionych przez potentata Google w sieci

– Prezentacja praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google’a

– Analiza i interpretacja kluczowych wskaźników komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google

– Strategia efektywnego wykorzystania aplikacji Google w ramach planów marketingowych firm

Korzyści dla uczestników:

– wykorzystanie potencjału Google w komunikacji z rynkiem

– inspiracje i nowe narzędzia Google udostępnione dla marketingu, PR, HR czy sprzedaży

– tips & tricks, czyli szybkie wdrożenie niezwykle pomocnych rozwiązań, których Google nie promuje wśród użytkowników

– wsparcie w budowaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem gotowych rozwiązań potentata sieci

Do udziału w warsztatach zapraszamy:

– Ekspertów i specjalistów ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialni za politykę komunikacji online

– Pracowników działów marketingu, HR, project managerów poszukujących inspiracji

– kierowników i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż

Forma wykładowa z elementami ćwiczeń prezentująca kluczowe narzędzia Google do wykorzystania w komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi. Prezentacja i demonstracja narzędzi Google. Dyskusje i wymiana spostrzeżeń oraz praktyczne wskazówki wdrożeniowe.

Szczegółowy PROGRAM wydarzenia znajduje się na stronie: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2016/google2/index.php

Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.; tel. (22) 870 69 10, 870 69 78; email: pr@konferencja.com.pl

B2b

ONLINE MARKETING B2B – jak zaistnieć w świecie online przy komunikacji do firm, kontrahentów i dystrybutorów

Dorota masłowska w projekcie „dreams & marketing”

Dorota Masłowska w projekcie „Dreams & Marketing”