in

Havas dla Orange z nowym spotem „Drapnąć okazję”

W piątek, 6 września będzie miał premierę spot promujący nową ofertę Orange dla Firm, skierowaną do odbiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.

Kampania ma charakter taktyczny, a jej celem jest wzmocnienie sprzedaży smartfonów Samsung Galaxy A50.

Koncepcja kreatywna opiera się na obserwacji, że smartfon to dla współczesnego przedsiębiorcy niezbędne narzędzie do codziennej pracy. Dobrze zarządzający swoimi zasobami przedsiębiorcy nie są skłonni ponosić wysokich kosztów związanych z zakupem tego typu urządzeń – smartfon i tak trzeba będzie wymienić za jakiś czas. Dlatego też warto korzystać z okazji, które rekomenduje zaufany partner / doradca, przygotowujący ofertę dobraną specjalnie dla firm.

Za kreację odpowiadają Katarzyna Macharz i Kamil Nazarewicz, za obsługę klienta: Anna Żurek wraz z Katarzyną Wierzbicką. Produkcją zajęła się Agnieszka Wiewiórska.

Kampania obejmuje takie media jak 15” TVC, BTL, Internet.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Agata wiśniewska

Mfind z nowym PR Managerem

H2O Creative pod hasłem „Pełne kobiecej mocy” wprowadza na rynek nową markę alkoholi dla kobiet – SHE.