in , ,

Indoor Generation w kampanii Velux

Indoor generation w kampanii velux

Nowa generacja to nie kolejne iksy, igreki czy zety. Generacja, którą wspólnie tworzymy to generacja, która spędza 90% swojego czasu w zamkniętych pomieszczeniach – Indoor Generation

Nie zdajemy sobie sprawy, że powietrze w naszych domach i budynkach, w których pracujemy, może być aż 5 razy bardziej zanieczyszczone niż powietrze na zewnątrz.  Zwiększa to o 40% ryzyko zachorowania na astmę i choroby górnych dróg oddechowych.

Grupa VELUX zaprezentowała wyniki raportu Indoor Generation – badanie przeprowadzone zostało w 14 krajach. Wszędzie panuje błędne przekonanie, że powietrze w domu jest takie samo lub lepszej jakości, niż powietrze na zewnątrz. Niestety zła wentylacja, produkty, które kupujemy(detergenty i… zabawki), czy niektóre materiały budowlane mogą wywierać negatywny wpływ na nasze zdrowie, z czego nie zdajemy sobie sprawy.

Równocześnie w pomieszczeniach brakuje światła dziennego, co z kolei zwiększa ryzyko wystąpienia problemów zdrowotnych, takich jak cukrzyca, choroby serca i depresja. Kampania Velux zwraca uwagę, jak ważne jest czyste powietrze i dobra wentylacja.

Więcej informacji znajdziecie tutaj:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Jeśli myślisz, że reklama display skierowana do kibiców piłki nożnej do nich trafia, to jesteś w błędzie

Jeśli myślisz, że reklama display skierowana do kibiców piłki nożnej do nich trafia, to jesteś w błędzie

Pzu i youtuberzy uczą udzielania pomocy

PZU i youtuberzy uczą udzielania pomocy