w ,

Jak marki FMCG angażują influencerów, aby odnieść sukces w 2023 roku?

Jak marki fmcg angażują influencerów
Jak marki FMCG angażują influencerów

Od kilku lat influencer marketing to jeden z nieodzownych elementów niemal każdej kampanii marketingowej.  Dla marek jest to sposób promocji służący nie tylko zwiększeniu świadomości o ich istnieniu, ale także generowaniu sprzedaży. 16,4 miliarda dolarów – na tyle pod koniec 2022 roku wyceniany był światowy rynek influencer marketingu. Prognozy sugerują, że kwota ta będzie tylko rosła, bo aż 68 proc. marek deklaruje zwiększenie swoich budżetów na ten sektor marketingu w 2023 r.[1] 

Co sprawia, że ​​influencer marketing jest tak skuteczny i jak marki FMCG mogą go wykorzystać do osiągnięcia sukcesu sprzedażowego? Dlaczego powinno się decydować na sprawdzonych influencerów oraz którzy z nich generują największe zaangażowanie wśród swoich odbiorców? Czy warto te działania scedować na agencje managementowe, które zajmą się kompleksową obsługą? Dzisiaj przedstawimy Wam przykłady kampanii influencerskich, które zostały zrealizowane w ramach współpracy Lidla, Żabki, Lubellii oraz ON z influencerami WhitePress Management.

Wakacyjne decyzje

Wakacyjne decyzje podejmujemy w niedzielę [badanie Wakacje.pl]

Usługi kurierskie dhl

Już co drugi Polak, wybierając firmę kurierską, zwraca uwagę na jej działania na rzecz ochrony środowiska naturalnego [Badanie DHL]