w

Jan Mosiejczuk dołącza do Isobar Poland

Jan mosiejczuk dołącza do isobar poland

Do zespołu Isobar Poland dołączył Jan Mosiejczuk, gdzie objął stanowisko Brand Strategy Champion.

Mosiejczuk posiada 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Do Isobar Poland przeszedł z Grey Group, gdzie pracował na stanowisku Planning Director. Wcześniej pełnił funkcje dyrektora strategii w agencjach San Markos, Saatchi & Saatchi i pracował m.in. w Leo Burnett, Publicis oraz Young & Rubicam. Na koncie ma 5 nagród Effie, Złote Orły i Kreaturę. Był również jurorem w konkursach KTR i Effie. Jako jeden z nielicznych w Polsce specjalistów współpracował z klientami w procesie „tworzenia od zera” nowych produktów i marek.

Przejście Mosiejczuka do Isobar Poland wiąże się z konsekwentnie realizowanym od dwóch lat rozwojem kompetencji agencji w zakresie strategii marek oraz komunikacji ATL i zintegrowanej. Jako Brand Strategy Champion będzie odpowiadał za planowanie największych kampanii oraz usługi konsultingowe dla obecnych i nowych klientów agencji.

– Tworzymy silne fundamenty usług konsultingowych związanych z budową i pozycjonowaniem architektury marek. Nasz dział, obok projektowania klasycznej komunikacji, realizuje również projekty na styku strategii marek oraz strategii produktu – mówi o ewolucji agencji Krzysztof Andrzejczak, dyrektor zarządzający Isobar Poland.

Źródło: mat. pras.

Kim jest mister z.? Odważna kreacja w branży finansowej

Kim jest Mister Z.? Odważna kreacja w branży finansowej

Mikołaj na wakacjach delektuje się pepsi

Mikołaj na wakacjach delektuje się Pepsi