w

Grabiwoda i Wojciechowski odpowiadają za kompetencje Commerce w Publicis Groupe Polska

Grabiwoda_wojciechowski_publicis groupe polska

Barbara Grabiwoda, eCommerce Strategy Director i Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, zajmą się rozwojem strategicznych kompetencji commerce’owych w Publicis Groupe Polska oraz wspieraniem Klientów grupy w integracji działań marketingowych ze sprzedażowymi w środowisku online. Z organizacją rozstaje się Krzysztof Andrzejczak, który pełnił funkcję Chief Commerce Officera.

Do głównych zadań nowego zespołu kierującego obszarem Commerce w Publicis Groupe Polska należą między innymi: wsparcie Klientów w analityce i rozumieniu zachowań oraz potrzeb konsumentów w digitalu, strategiczne doradztwo i zarządzanie aktywacjami w obszarze commerce jako integralnej części całego ekosystemu działań marketingowo – sprzedażowych, a także zarządzanie wizerunkiem marki w sieci, w taki sposób by budować pozytywne doświadczenia konsumentów, które przekładają się na realizację celów sprzedażowych i biznesowych firm. 

– Barbara Grabiwoda i Paweł Wojciechowski to stratedzy w dziedzinie Commerce o imponującym, wieloletnim doświadczeniu, zdobytym w pracy dla największych polskich i międzynarodowych firm, na poziomach lokalnym, regionalnym i globalnym. Dzięki ich bliskiej współpracy nasi Klienci i eksperci w Publicis Groupe Polska otrzymują unikatowe połączenie umiejętności analitycznych w obszarach eMerchandisingu, Commerce’u i Performance’u oraz sprzedaży, a także możliwość korzystania z ogromnego doświadczenia w tworzeniu i realizacji najbardziej zaawansowanych strategii Commerce – mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich. 

Barbara Grabiwoda jest związana z branżą marketingową od 2009 r. Przez blisko dziesięć lat pracowała po stronie Klientów, zarządzając markami globalnymi i lokalnymi na poziomie operacyjnym i strategicznym w branżach usługowej i FMCG.  W 2018 r. dołączyła do grupy Publicis i zajmuje się wspieraniem transformacji marketerów w środowisku Commerce, wykorzystując do tego wiedzę o konsumentach i dane płynące z zaawansowanej analityki. Doradza strategicznie największym markom FMCG i detalistom w tym między innymi takim firmom jak Unilever, Microsoft czy GSK. 

Paweł Wojciechowski z branżą digitalową jest związany blisko 20 lat. Do Publicis Groupe Polska dołączył w 2014 r. Początkowo jako Business Director w agencji Performics odpowiadał za zapewnienie najwyższej jakości działań performance marketingowych dla takich Klientów agencji jak m.in.: Frisco.pl, W.KRUK, BRW, OBI, Getin Bank czy Vistula oraz rozwijanie kompetencji e-commerce’wych w części mediowej grupy. Wcześniej współtworzył dział e-commerce w grupie Interia.pl, był związany z siecią reklamy efektywnościowej Novem, a w firmie Weltbild zajmował stanowisko dyrektora marketingu.

Z Publicis Groupe rozstaje się Krzysztof Andrzejczak, pełniący od 2018 r. funkcję Chief Commerce Officara.

– Krzysztof to najwyższej klasy ekspert i specjalista w obszarze Commerce. Zdaję sobie sprawę, jak wiele wspólnych projektów moglibyśmy jeszcze zrobić razem, ale rozumiem chęć sprawdzenia się w innym obszarze rynku. Piękne jest to, że w tej nowej konfiguracji będziemy nadal blisko współpracować i nie mam wątpliwości, że wiedza i doświadczenie, które zostawił w naszej firmie, będą nadal pracować z korzyścią dla wszystkich naszych Klientów – powiedział Piotr Piętka.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Czym są rich media

Przeciętny użytkownik ignoruje większość tradycyjnych reklam. Trzeba więc jakoś się wyróżnić, a pomóc w tym mogą rich media

Kreatywna agencja

Kreatywna agencja muzyczna znanych marek MassiveMusic w Warszawie