Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Kampania „Najmłodszy Headhunter na świecie” z trzema nominacjami dla Publicis Worldwide Polska w konkursie CRESTA

Publicis Worldwide Polska jako jedyna polska agencja została nominowana w międzynarodowym, prestiżowym konkursie kreatywnym CRESTA. Projekt „Najmłodszy Headhunter na świecie” zrealizowany dla Fundacji K.I.D.S. otrzymał nominacje w 3 kategoriach: innovative use of social media, healthcare services oraz B2B campaign.

„Najmłodszy Headhunter na świecie” to kampania rekrutacyjna przygotowana przez agencję Publicis Wolrdwide Polska dla Fundacji K.I.D.S. Celem Fundacji jest wspieranie działań na rzecz wdrażania innowacji w szpitalach dziecięcych w Polsce. Zrealizowana kampania opierała się na idei wolontariatu kompetencyjnego, z którego Fundacja K.I.D.S korzysta od początku istnienia.

W ramach akcji role headhunterów wcieliły się dzieci z doświadczeniem szpitalnym, które, dzięki spersonalizowanym filmom, zrekrutowały za pośrednictwem serwisu LinkedIn ponad 103 wybitnych, polskich ekspertów z różnych dziedzin. Wśród pozyskanych specjalistów znaleźli się m.in.: Michał Sadowski, Bartosz Sułkowski, Aleksandra Przegalińska, dr Maciej Kawecki, Anna Streżyńska, Rafał Brzoska, Darek Maciołek, Monika Remiszewska, Jan Ściegienny, Jarosław Kuźniar, Adam Kotecki i Inga Songin.

Jesienny sezon konkursów reklamowych rozpoczynamy wyjątkową informacją. Dzięki aż 3 nominacjom w konkursie CRESTA znaleźliśmy się w międzynarodowym gronie agencji, które w ciągu minionego roku zrealizowały innowacyjne kampanie i tym samym wyznaczały nowe standardy kreatywne. Chcę bardzo podziękować zespołowi i mocno podkreślić, że współpraca z Fundacją K.I.D.S – Klubu Innowatorów Dzięcięcych Szpitali – dała nam możliwość wykorzystania potencjału agencji w tworzeniu digitalowej strategii komunikacji i kreacji, a tematyka projektu dodatkowo dodawała nam skrzydeł. Otrzymane nominacje traktujemy jako wyjątkowe wyróżnienie, które przede wszystkim promuje szczytną działalność Fundacji K.I.D.S. – powiedziała Dagmara Gadomska, Managing Partner w Publicis Worldwide Polska.

Cresta Awards to prestiżowy, międzynarodowy konkurs, którego celem jest nagradzanie i promowanie najwyższych standardów kreatywnych w dziedzinie reklamy, digital designu oraz komunikacji marketingowej. Konkurs jest prowadzony nieprzerwanie od 1993 roku. W jego ostatnich edycjach Jurorzy mieli okazję oceniać tysiące kampanii zgłoszonych z ponad 70 krajów. Jury Cresta Awards tworzy grono 120 starannie dobranych, światowej klasy specjalistów, którzy oddając głosy, wyznaczają wzorce dla globalnych standardów kreatywnych.

Oprócz Publicis Worldwide Polska w pracach przy kampanii uczestniczyły także dwie inne agencje należące do Publicis Groupe: MSL, realizująca działania PR oraz Prodigious odpowiedzialna za post-produkcję.

Więcej informacji o kampanii znajduje się tutaj

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *