Coca-Cola i Lidl prowadzą, na wybranych rynkach europejskich, wspólną promocję konsumencką związaną z tegoroczną edycją FIFA World Cup w Brazylii. Zespół K2 odpowiada za zaprojektowanie i wdrożenie systemu rejestracji dla ośmiu krajów: Austrii, Chorwacji, Cypru, Grecji, Republiki Irlandii, Irlandii Północnej, Słowenii, Szwajcarii. Hosting, zapewniający stabilność systemu, dostarcza Oktawave – chmura obliczeniowa z Grupy K2.
Promocja oparta jest o prosty mechanizm: wystarczy kupić opakowanie promocyjne Coca-Cola w lokalnym sklepie Lidl, a następnie zarejestrować paragon na stronie www, by wziąć udział w losowaniu. Pierwszy etap promocji ruszył 24 kwietnia i trwał do 1 czerwca. Nagrodami były podwójne bilety na mecz World Cup fazy pucharowej w Salvadorze w formie wycieczki all inclusive. Kolejny etap ruszył w czerwcu, a w nim do wygrania są podwójne bilety na wyjazd all inclusive na finał FIFA World Cup do Brazylii.
– Największym wyzwaniem tego projektu była organizacja i pogodzenie oczekiwań wszystkich graczy, przepisów prawnych i lokalnych wymagań, co udało się sprawnie zrealizować. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych wyników promocji. – komentuje Robert Tajsiak, Area Customer Manager CSE w firmie Coca-Cola Poland Services.
K2 pracuje dla The Coca-Cola Company od 2003 roku. W tym czasie wspólnie zrealizowano kilkadziesiąt projektów marketingowych.
Źródło: mat. pras.