Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Grupa K2 dla Toyota Financial Services Polska

toyotabank

Toyota Financial Services Polska uruchomiła odświeżony serwis dla klientów. Kompleksowe wsparcie przy wdrożeniu toyotabank.pl. zapewniły Agencja K2, K2 Precise, Fabrity, K2 Digital Products i Oktawave, wchodzące w skład Grupy K2.

Nowy serwis zyskał przejrzystą szatę graficzną, intuicyjną nawigację oraz rozszerzenie obecnych funkcjonalności, m.in. kalkulatora finansowego online. Został przygotowany w oparciu o trzy zasady: patrzenie w przyszłość, synchronizację z urządzeniami mobilnymi oraz spójność dla wszystkich obszarów biznesowych Toyoty. Serwis został stworzony w oparciu o nowy CMS Drupal, dzięki czemu aktualizacja treści jest łatwiejsza i intuicyjna.

W pracach nad serwisem wzięło udział pięć jednostek biznesowych Grupy K2, dostarczając pełne wsparcie technologiczne i marketingowe, potrzebne do wdrożenia. Agencja kreatywna K2, odpowiadała za koncepcję wizualną i merytoryczną. K2 Digital Products, tworząca produkty i usługi cyfrowe, zadbała o UX i UI oraz całość prac deweloperskich. Fabrity, software house, wykonała prace związane z integracją systemu. K2 Precise, agencja marketingu precyzyjnego, zoptymalizowała serwis pod kątem SEO oraz wdrożyła zaawansowaną analitykę. Nowy serwis działa na infrastrukturze Oktawave, dostawcy chmury publicznej, który dba również o dostępność portalu w trybie 24/7/365.

Dzięki uzupełniającym się kompetencjom technologiczno-marketingowym spółek wchodzących w skład Grupy K2, mogliśmy wspólnie zrealizować całość prac związanych z wdrożeniem nowego serwisu toyotabank.pl. Pozwoliło to na płynny przebieg prac i wzięcie odpowiedzialności za wszystkie etapy projektu – komentuje Paweł Wujec, prezes Grupy K2.

Grupa K2 współpracuje z Toyota Financial Services Polska w ramach stałej obsługi od 2007 roku. W tym okresie zrealizowano już trzy odsłony serwisu www.toyotabank.pl.


Zobacz też:

Jak wyróżnić się wśród konkurencji dzięki niszy rynkowej?

Jak budować lejek sprzedażowy, by odnieść maksymalne korzyści w firmie?

Proste rozwiązania niosą największe korzyści. Jak zastosować regułę KISS w marketingu?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *