w

180heartbeats + JUNG v MATT z kreatywną obsługą Red Bull MOBILE 

red bull mobile
Red Bull mobile

Red Bull MOBILE to sieć telefonii komórkowej, która powstała z połączenia marek PLAY i Red Bull. Operator zapewnia technologiczny know-how, a Red Bull otwiera przed użytkownikami sieci świat sportu, muzyki, gier i emocji.

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na kreatywną obsługę marki Red Bull MOBILE, należącej do Red Bull, producenta napojów energetycznych i organizatora znanych imprez sportowych i kulturalnych.

O wyborze oferty 180heartbeats + JUNG v MATT zdecydowało holistyczne podejście do marki, jakość kreatywnych rozwiązań, a także propozycja aktywacji angażujących społeczność Red Bull MOBILE. Począwszy od marca agencja będzie długofalowo odpowiadać za  social media, komunikację digital i in-store, telewizję internetową oraz kampanie taktyczne Red Bull MOBILE.

Współpraca z marką, z którą nadajemy na podobnych falach, to wymarzony początek roku dla nas – mówi Radosław Smorga business director 180heartbeats + Jung v Matt. – Łączy nas to, że chcemy ekscytować, przyspieszać bicie serc odbiorców. I sami jesteśmy mocno podekscytowani, że będziemy głosem Red Bull MOBILE. To nie tylko wyróżniająca się na rynku oferta usług mobilnych. Przede wszystkim to zaproszenie użytkowników do niezwykle ciekawego świata Red Bulla, czyli świata sportu i muzyki oraz ludzi aktywnych, pełnych pasji i zajawek. Daje to mnóstwo inspiracji do współpracy, która mamy nadzieję pomoże realizować marce cele biznesowe i wizerunkowe  – dodaje.

Co myślisz?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

GIPHY App Key not set. Please check settings

toyotabank

Grupa K2 dla Toyota Financial Services Polska

lejek sprzedażowy

Lejek sprzedażowy – zastosowanie w marketingu